Aika paska fiilis ollut koko päivän ja tietenkin vedin sitten maanantaikännit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
mainitakoon, että ole vuorotyöläinen ja mulla alkoi siis nyt vapaat.. Enkä tosiaan tarttunut pulloon heti aamulla vaan lähetin lapseni kouluun ja menin nukkumaan yövuoron jälkeen. Humalluin vasta illalla kunsöimme hyvin ja saunoimme.. No mut se siitä, asiaan.. Kuulin viime yönä, että kälyni kiukuttelee minulle. Olen kyllä ihmetellyt miksei hän puhu minulle eikä halua olla tekemisissä. Ja kiukuttelun pointti onse, että menin sanomaan viime kesänä Metallican konsertin aikoihin veljelleni, että voisimme tulla heille yöksi kun asuivat ihan konserttipaikan lähellä ettei tartte taksia jonotella tuntikausia kotiin. En kuulemma kysynyt häneltä asiaa lainkaan. ja muistaakseni alunperin alkuvuodesta kun lippuja osteltiin niin puhe oli, että juu sitten mennään yhdessä. Lopulta veljeni ja kälyni eivät tulleet konserttiin ollenkaan. En ole ehtinyt asiaa edes pahemmin miettiä kun on ollut elämässä asioita anopin kanssa ja kuolemantapauksia jne. jos olette yhtään avauksiani edes lukeneet ja nyt olin hiukan suu auki, että häh? Vittu kun ei tajua. Onko se siis sitten aina näin kun on kyse miespuolisesta sukulaisesta ja kun sukuun tulee uusi nainen. Minä itse vieläpä paritin tämän naisen veljelleni ja nyt näyttää siltä, että hän ei kuitenkaan halua olla tekemisissä. No mulla on sentään siskoni, sitä ei kukaan multa vie ja sanottakoon, että onneksi mulla on vain tytär, pahoitteluni teille joilla on poikia, joku vieras nainen ne aina vie! Niin hullulta kuin se kuulostaakin niin annan periksi täysin narsistiselle anopillenikin kohta kun en jaksa muutakaan. Minä en ainakaan halua olla se paska nainen joka viekoittelee miehen ja tekee mitä lystää. Vaikka tokihan seksillä tämä maailma on aina pyörinyt ja pyörii vastakin!

Yhteistyössä