aikainen haamu/plussa joka ei vahvistu: kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja malttamaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

malttamaton

Aktiivinen jäsen
10.09.2004
1 871
2
38
Eli siinä se kysymys: ovisplussa testattu 28.3. eli munasolu irronnut 29.-30.3. raskausoireet alkoi tosi aikaisin. dpo 9 testattu nega Wondfo:n r-testillä, dpo 11 testattu haamu päiväpissasta ilman pidätyksiä, dpo 11/12 yöllä testattu haalea plussa, jonka vahvuudesta olin ihan innoissani noille dpo:lle ja ovistestiin tasavahvat viivat, dpo 12 digillä raskaana 1-2 viikkoa päiväpissassa ilman pidätyksiä, dpo 13 aamupissassa Wondfo:lla aavistuksen verran haaleampi kuin dpo 12, tänään testattu aamulla ovistestillä ilman pidätystä vahvempi testiviiva kuin kontrolli, mutta apteekin omalla tosi haalea plussa päiväpissasta. Olen oikeasti huolesta ihan sekaisin?!? Tämä on 7. raskauteni ja ikinä ennen ei ole oireet olleet yhtä voimakkaat enkä ole testannut näin aikaisin, mutta ikinä ennen en ole saanut noin haaleita viivoja. Ovistestin perusteella nousua olisi tapahtunut tuosta dpo 12, mutta miten ihmeessä dpo 14 (tänään olisi siis menkkojen pitänyt alkaa) voi tulla niin haalea viiva, kun haamu näkyi jo monta päivää sitten!?

Sisällä sellainen olo ettei kaikki ole hyvin ja keskenhän tämä tulee menemään, mutta ihan hetken haluaisin vielä uskoa, että tämä voisi onnistua ja raskaus jatkua. Onko kenellekään käynyt vastaavaa? Tämä on meidän viimeinen yritys, ei kestä enää hermot näitä menetyksiä, joten tämän kortin varassa on siis kaikki...

Suosittelen seuraamaan viivojen vahvistumista saman merkkisillä testeillä. Jos raskauden etenemistä seurataan ovistesteillä ja erimerkkisillä raskaustesteillä, ei se ole kovin helppoa. Hcg:n nousu on toki yksilöllistä, vaikka esim. itselläni Pregcheckin viivat vahvistuivat päivittäin.

Tsemppiä!

Tiedän tämän, mutta kun ei ollut kuin 3 Wondfo:n testiä ja sitten kun ei malta odottaa testaamista niin tietty olen tehnyt eri aikaan päivästä ym. Jotenkin on niin ristiriitainen olo, koska oireet on alkaneet niin aikaisin ja ovat niin vahvat, mutta miten hitossa viiva on noin mitätön :(

eihän tuo ole aika eikä mikään dpo11-14 väli,mulla pamahti haamujenhaamu parin päivän päästä todella tuplasti tummemmaksi,eli eikös se Hcg:kin tuplaannu 2-3päivän välein vaan.Mitäs sun testi näyttää nyt?

Yhteistyössä