V
vierailija
Vieras
Tämän viestin rustaaja on vajakki ja hänen äly käy hitaasti. Huumorintajua hänellä ei ole eikä tule olemaan. Ainut asia mitä hän sai syntymälahjaksi on suunnaton ilkeys ja pahantahtoisuus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämän viestin rustaaja on vajakki ja hänen äly käy hitaasti. Huumorintajua hänellä ei ole eikä tule olemaan. Ainut asia mitä hän sai syntymälahjaksi on suunnaton ilkeys ja pahantahtoisuus.
Hienoa että tiedostat ongelmasi.Tämän viestin rustaaja on vajakki ja hänen äly käy hitaasti. Huumorintajua hänellä ei ole eikä tule olemaan. Ainut asia mitä hän sai syntymälahjaksi on suunnaton ilkeys ja pahantahtoisuus.
Puhut itsestäsi...Tämän viestin rustaaja on vajakki ja hänen äly käy hitaasti. Huumorintajua hänellä ei ole eikä tule olemaan. Ainut asia mitä hän sai syntymälahjaksi on suunnaton ilkeys ja pahantahtoisuus.
Hienoa että tiedostat ongelmasi.
Puhut itsestäsi...
Tämän sepustuksen kirjoittaja kärsii itse alkoholiriippuvuudestaan.Sanna M käveli asematunnelissa, ja eräs pultsari alkoi jututtaa Sannaa. Pultsari kysyi: "Ei ole siskoni, ei ole veljeni, mutta on silti isäni lapsi. Kuka se on?" Sanna ei keksinyt vastausta, ja pultsari vastasi Sannalle: "Se olen tietysti minä itse!"
Sanna piti arvoituksesta, ja niinpä hän sitten myöhemmin kysyi Göran Stubbilta: "Ei ole siskoni, ei ole veljeni, mutta on silti isäni lapsi. Kuka se on?"
Göran vastasi: "Se olet tietysti sinä itse."
Tähän Sanna vastasi: "Ei, ei, se on eräs pultsari tuolta asematunnelista."