aikainen ovis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mänytvaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mänytvaan

Vieras
Siis täälä alkoi kolmanne yritys nyt vuoden alusta, mut jotenkin kummasti nää jutut on jo unohtunu enkä siis muista näitä ovisjuttujakaan kunnolla niin auttakeehan joku...
Mulla on aina kierrot heitelly paljonkin ja mulla on PCO. Hommasin ovistikkuja ja kun en tienny koska alottaisin tikuttamisen niin ajattelin alottaa ajoissa eli kp7. No sillon tuli ihan juuri ja juuri erottuva viiva, siispä kp8 en tikuttanut. Tänään kp9 sain aivan selvän plussan siis että testiviiva oli jo paksumpi kuin kontrolli viiva. Voiko tää ovis nyt olla näin aikasin? Ja jos tänä aamuna sain sen plussan niin millonhan ovis vois olla ( tiedän, ohjeissa lukee et hedelmällisin aika tästä 24-48 tuntia eteenpäin)? Ja mites se meni, ovistestit voi näyttää plussaa vaik oikeesti ovista ei olis, niinkö?? Onko kellään kokemusta (esim. ultrassa) et on saanu ovisplussan mut silti ovista ei ois ollukaan? Ja onko kellään ollut ovista jo näin aikasessa kierron vaiheessa? Mulla kierrot tosiaan jotain 22- 55 tai sit on ollu silleenkin et on menkat ollu monta kuukautta poissa.

No joo, niinhän sitä täytys "puuhastella" vaan ja olla ajattelematta koko ovista. Sehän se paras keino oliskin ;) Sillä meillä kakkonen sai alkunsa kun luulin ettei koko kierrossa ollut ovulaatiota ja sit tulikin ylläriplussa. Eka lapsi sai alkunsa taas pitkän yrityksen jälkeen inseminaatiolla.

Niin ja siis unohdin mainita sen mistä kans olin vähän ihmeissäni kun siis tänään kp9 ja menkat kesti aika kauan...vielä kp6 tuli kunnon vuotoa ja kp7-8 tuhrua, mut tänään on tullu sellasta ihan ruskeeta, klimppimäistä, ihan ku muistelen joskus sellasia limakalvon "palasia" ois tullu, mut en muista missä yhteydessä. Mut ei siis todellakaan mulla normaalisti tule, niin mites tää tällanen ruskee vuoto ja ovulaatioplussa sit sopii yhteen???!!

Yhteistyössä