Aikainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ovis?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ovis?

Vieras
Hei, löytyykö muita jotka ovuloivat aikaisessa vaiheessa kiertoa? Testasin Clearbluen ovistestillä kp 9 ja sain heti tasavahvat viivat. Harrastettiin seksiä miehen kanssa heti testin tekemisen jälkeen. Minulla kuitenkin säännöllinen kierto 28 päivää. Ei ehditä sekstailemaan enää toista kertaa, riittääköhän tuo simojen liikkeellepano kp 9..? Olisin kovasti kiitollinen vastauksista!

Jos tästäkin kierrosta tulee 28, on jossain jotain häikkää. Luteaalivaihe (aika oviksesta menkkoihin) on 12-16 vrk, yleisimmin 14 vrk ja tuosta tuleva 19 vrk ei ole ns. normaali. Ovisplussaan ei muutenkaan voi luottaa, jollei ole ensin saanut testeillä negoja ts. nähnyt lh tason nousevan.

Kiitos vastauksesta, tämä onkin hyvä tietää. Ovistuntemusten mukaan olen yleensä ovuloinut kp 12-13. Täytyy ensi kierrossa aloittaa testailu aikaisemmin ja seurailla tilannetta.

Mielestäni on mahdollista. Jos ovistesti näytti+ kp9, niin ovis ois todennäköisesti kp10/11.

Itselläni myös tasainen 28pv kierto ja kun vaavia alettiin yrittämään, niin joskus kierrot olivatkin vain 26pv. Tulinkin raskaaksi ja omien tuntemusteni mukaan ovis ois ollu kp 10 paikkeilla ja epäilystäni vahvisti np-ultratulos, jonka mukaan la oli 4 päivää aikaisemmin (ja jos raskaaksi en olisi tullut, niin kierto olisi ollut 26pv ja olisi mahtunut tuohon 12-16pv luteaalivaihe""haarukkaan"".

Sekavaa, mutta toivottavasti sait jotain selvää.

Joskus olen testannut Save on tests -nimisillä ovistesteillä saamatta oikeastaan kunnon ovista bongatuksi niillä. Nyt kun tein ekan Clearbluen testin niin heti pärähti kaksi viivaa testiin. Ovistuntemuksia minulla on ollut kp 9 aina kp 12 (tänään) asti. Eli ota tuosta nyt selvää että milloin se munis irtoaa/irtosi, etenkin kun en tosiaan testannut kuin tuon yhden Clearbluen.

Seuraavasta kierrosta alan seurata tilannetta tarkemmin; mitata lämpöjä ja testailemaan 'huolellisemmin'. Pieni toivonkipinä elää vielä että jospa tuo kp 9 sekstailu olisi tuottanut tulosta..

Yhteistyössä