aikaisempi onnettomuus voiko oireilla myöhemmin

juurakon hulda

Aktiivinen jäsen
08.02.2008
2 553
0
36
olin kolarissa noin 1½-v sitten, silloin niskat oireili, jouduin pitämään kaulatukea, mutta kuvissa ei näkynyt mitään.

Nyt on pari kertaa niskat "mennyt" yht' äkkiä jumiin ja kipu aina samassa kohti, samalla puolella kuin silloin kolarin jälkeen.

Nyt taas niskat kipeet ja aivan jumissa, toisella puolella aivan kuin lukko joka vain odottaa niksauttajaa (kaularangassa), aivan kuin nikamien väliin olisi työnnetty puukeppi joka siellä jumittaa ja tekee kipeää.

ja toki kipu sitten säteilee hartioihin ja niskaan muuten ja sen puolen käteen.

Voiko syynä olla kolari? Olen miettinyt pitäisikö niskat kuvauttaa uudestaan?

Voi olla kolarin aiheuttama vamma, mitä ei ole hoidettu. Yksi tuttu nainen kuoli yks kaks yllättäen, ja kun hänelle tehtiin ruumiinavaus, niin kuolinsyyksi paljastu vamma, mikä oli tullu kolarissa, mutta ei koskaan ollu hoidettu. Kolari sattu ennen tän naisen kuolemaa n. 2v aikasemmin. Ja se oli jossain rintakehässä se vamma ollu...

Alkuperäinen kirjoittaja Nikke:
Tutkituta ihmeessä uudestaan. Voit saada jopa vakuutuskorvauksia.

No sieltä nyt ei varmasti saa mitään.... mutta että löytyis selitys tälle ihmeelliselle kivulle. Kipu on sellaista että töihin ei kykene (pää ei yksinkertaisesti käänny/taivu), mutta nyt olen onneksi lomalla B)

No jos oireilee niin pahasti että et edes tällä hetkellä töihin kykenisi, niin hopi hopi tutkimuksiin. Ja vakuutusprosessi joka tapauksessa vireille, ei ota jos ei annakaan. :)