Aikalailla raskausoireita ollut ja tänään ihan innoissani kun menkat ei aamulla alkaneetkaan! Mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pettynyt"

Vieras
nyt on ruvennut alaselkää polttelee samalla tavalla kun ennen kuukautisia! :( Olen säästänyt raskaustestiä laatikossa, kun ajattelin et testaan isänpäivän aamuna. Miehelleni tämä olisi ensimmäinen lapsi, mutta minulle jo kolmas. Aikaa kahdesta edellisestä on kulunut tovi ja yritän kovasti muistella et mitä oireita oli sillon joskus. Voi olla et testaus jää nyt toiseen kertaan. Mietin vaan et uskaltaisikohan näihin kipuihin ottaa särkylääkettä, et jos sittenkin on jotain muuta kipuilua. Vaikkakin mun menkkakivut tuntuu kyllä aina tältä. Turhaa toiveajattelua!

Alkuraskaudessa nyt voi olla melkein mitä oireita vain. Etenkin nuo kuukautisoireet on yks aika yleinenkin oire. Monilla tulee käsittääkseni joka kuukausi menkkamaisia kipuja aina silloin, kun kuukautisten pitäs alkaa. Mutta mitään ei vuoda ja kaikki muutenkin hyvin masussa. Testaa vain isänpäivänä :)

koska olishan se aika huikeeta viedä miehelle kahvit sänkyyn ja kertoo tilanne! Vois mennä sumpit väärään kurkkuun! ;)

Menkkakivut on vaan aikas kovat. Jännityksellä käyn aina vessassa katsomassa, et joko on alkaneet. Tänään olis pitänyt menkkojen alkaa, mut eipä ole näkynyt vielä! No pidetään peukkuja! Melkeen 10 vuotta aikaa edellisestä raskaudesta, niin tuntuu kuin olis ihan ensikertalainen! :D Ensimmäinen yritys kuukausi oli tää nyt ja sairastuin pahaan flunssaan juuri ovulaation aikoihin. Miehen simpat olis siis olleet muutaman päivän odottelemassa jos nyt olis tärpännyt. :)

Minulla ainakin tuli juuri kuukautiskipujen kaltaisia kipuja, mutta vuoto ei sitten alkanutkaan ja samana päivänä lämpö nousi noin puoli astetta. Siinä petillä makoillessani sitten tajusin, että olisikohan tämä nyt sitä...

Itse odottelin vielä viikon verran ennen kuin tein testin, koska ajattelin että sitten tulokas olisi vähän turvallisemmin "kiinni" ja uskaltaisi riemuita enemmän. Eli mun ehdotukseni on, että säästä testi isänpäivään.

[QUOTE="mielipide";22427364]Minulla ainakin tuli juuri kuukautiskipujen kaltaisia kipuja, mutta vuoto ei sitten alkanutkaan ja samana päivänä lämpö nousi noin puoli astetta. Siinä petillä makoillessani sitten tajusin, että olisikohan tämä nyt sitä...

Itse odottelin vielä viikon verran ennen kuin tein testin, koska ajattelin että sitten tulokas olisi vähän turvallisemmin "kiinni" ja uskaltaisi riemuita enemmän. Eli mun ehdotukseni on, että säästä testi isänpäivään.[/QUOTE]

Toivonkipinä syttyi uudestaan!! :) Yksi vahva raskausoire on minkä muistan edellisistäkin raskauksista. Meinaan rinnat on olleet ovulaatiosta lähtien kipeet ja jännästi rintojen sivusta.. ja kipeytyy aina iltaan kohden enemmän. (tunnustelen niitä epäuskoisena varmaan liikaa) :D

[QUOTE="Toinen toiveissa";22427461]tarkotus isäpäiväksi testata... Oireitaki oli mut ihan ku puskista menkat alkoki jo etuajassa...

Toivottavasti sulla parempi onni![/QUOTE]

Pidän peukkuja, et meidän molempien perheissä on ensi isänpäivänä pienet pallerot! :)

[QUOTE="Pettynyt";22427527]Pidän peukkuja, et meidän molempien perheissä on ensi isänpäivänä pienet pallerot! :)[/QUOTE]

ei tässä auta ku ootella et nää menkat loppuu ja yrittää uudelleen...

Yhteistyössä