Aikalisä suhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mametsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mametsu

Vieras
Onko kenelläkään ollut "aikalisää" suhteessaan, eli muutettu erilleen..? Ja miten sitten kävi, palasitteko yhteen ja onko suhde parantunut vai tuliko lopullinen ero? Kokemuksia tahtoo kuulla. Olen itse muuttamassa lapsemme kanssa erilleen avomiehestäni ja haluaisin ajatella tätä "aikalisänä" enkä lopullisena erona...mutta sen näkee sitten.

juu exän kanssa oli yks parin kuukauden aikalisä ja voin sanoa et mun elämässäni tuskin tulee enää mitää aikalisiä olemaan, se on sit rehellinen ero.. :whistle:

tilanne siis se et exän kaa meni päin persettä puolisen vuotta kunnes mulla hirtti kiinni ja sanoin et mä en nyt jaksa enää kiitos hei. pari kuukautta siinä sit elettii omia elämiämme ja todettiin et koitetaan vielä.. sitä auvoa kesti 1½ vuotta ja se loppu siihen.. ja hyvä niin :)

ja lopullisen eron koittaessa meidän lapsi oli alta ½vuotias..

Meillä oli. Kesti kaikkiaan kaks vuotta. Ja yhdessä ollaan, kunnes kuolema meidät erottaa. Suhteessa on ongelmia välillä edelleen, ne on erilaisia ja eri ongelmia nyt, kun aiemmin. Tuskin mikään suhde ongelmaton on. Nyt löytyy kuitenkin tahtoa ratkoa ongelmia ja selvittää asioita, kun tietää, mitä menettää, mitä se erossa oleminen todellakin on. Tsemppiä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Meillä oli. Kesti kaikkiaan kaks vuotta. Ja yhdessä ollaan, kunnes kuolema meidät erottaa. Suhteessa on ongelmia välillä edelleen, ne on erilaisia ja eri ongelmia nyt, kun aiemmin. Tuskin mikään suhde ongelmaton on. Nyt löytyy kuitenkin tahtoa ratkoa ongelmia ja selvittää asioita, kun tietää, mitä menettää, mitä se erossa oleminen todellakin on. Tsemppiä :hug:
Kiitos! Voimia tässä tarvitaankin kaikenlaisten käytännön asioiden hoitamiseen...ja sitten vielä huoli muksusta 2v miten kokee eron ja uuteen kotiin muuttamisen jne. Ja itseäänkin pitäisi vielä muistaa ajatella...huoh!

Sen verran vielä täsmennän, että me asuttiin erillään tuo kaks vuotta, ei haluttu kiirehtiä takas saman katon alle, ennen ku oltiin ihan varmoja asiasta. "Uusintaero" olis ollu varmaan kaikkein tuhoisin vaihtoehto sekä meille että varsinkin lapsille. Yli vuosi kuitenkin "seurusteltiin" ennen kun taas alettiin arkea elää yhdessä (jos nyt kahdesta lähes keski-ikäsestä ihmisestä, jotka on naimisissa keskenään olleet vuosikaudet, lopullista eroa kun ei koskaan haettu, voi käyttää termiä seurustelu), mutta tosiaan, se voi toimiakin, vaatii melko paljon, mutta voi onnistua joka tapauksessa.

Yhteistyössä