V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täälläkö naukkusporukka nykyään kokoontuu?
No sitten siirryn tänneTästä päivästä lähtien kyllä
Ei ollu huijausta. Musta se oli niin Bn näköinen ja mietin voisko B ja D olla siellä Dn siskon perheen kanssa.Saako täällä nyt sit juoruilla rauhassa?
olis ollut kiva jos B olis ollut siellä Kroatissa mutta tais olla vaan huijausta se Dinon kuvasta bongaus
Naukkusporukalla on oma discord.Täälläkö naukkusporukka nykyään kokoontuu?
Naukkusporukalla on oma discord.
Ei ollu huijausta. Musta se oli niin Bn näköinen ja mietin voisko B ja D olla siellä Dn siskon perheen kanssa.
voidaan puhua MYÖS perseistä. Kn perse on paras mutta huomasin että Benjaminillakin on aika hyvä, kelpaa varmaan puolisolle
Joo se, kädet lanteilla, aivan just ku B.kuka se niistä olis, se harmaa shortsinen?
mä en kyllä erota noin pienestä kuvasta
Siitä tulis liian kuumaa kamaaTekispä ne yhteisbiisin ja musavideon.
Joo se, kädet lanteilla, aivan just ku B.
Eihän siinä näy kun toinen reisi ja aivan hyvin voi olla B, hiuksetkin samanväriset ja sama leikkaus.joku tais jo sanoa että aen tyypin reidet näyttää liian ohuilta, olen vähän samaa mieltä. Toivon kyllä että se olis B
joku tais jo sanoa että aen tyypin reidet näyttää liian ohuilta, olen vähän samaa mieltä. Toivon kyllä että se olis B
Eihän siinä näy kun toinen reisi ja aivan hyvin voi olla B, hiuksetkin samanväriset ja sama leikkaus.
Naukkusporukalla on oma discord.
Voi juma te ootte sekasin... mittailkaa ny oikeen reidenympärystä, kun ois niin ihanaa kun se olis B
Voi juma te ootte sekasin... mittailkaa ny oikeen reidenympärystä, kun ois niin ihanaa kun se olis B
Voisko joku laittaa sen kuvan aijaahan tms, meni multa ohi?zoomasin vielä vähän lähemmäs ja ne shortsit peittää reidet, eli voi se sittenkin olla B. Asento ja muu olemus sekä hiukset kyllä täsmäis ihan hyvin
En. Mä aion seurata teitä niin saa takuuvarmat naurut.mene takaisin sinne kompostiin tossari