aikuista naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja örkkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja nainen 46:
taidan oilla jo vähän yli keski-iän, mutta ajattelen seksiä monta tuntia joka päivä... eli pidän!

Täh, siis yli keski-iän, höpö höpö sanon minä :)
Tai niin, ihminenhän on keski-ikäinen silloin kun keskiolut maistuu paremmalta kuin nelonen ;) Numeroilla mitaten olet tosi iskussa ;)

Jos ihmisen keskimääräinen elinikä on noin 80, niin keski-ikäinen on 40 vee...mutta ei se sitä tarkoita, etteikö olemus voisi olla nuorekas ja alle keski-ikäisen näköinen...

Minulle ainakin oli paljon hyotya kun sain "kloppina" opetuksia vanhemmalta naiselta. Meidan ylakerrassa asui sellainen 40+ oleva sotaleski.
Kun mina olin yksin kotona viikonloppuisin, mutsi oli hommissa, niin Eeva ensimaisen kerran tuli meille alakertaan vain aamutakisillaan.
Kysyi ihan suoraa etta olenko saanut viela naidakseni. Sehan kylla vahan ujostutti minua ja taisin valehdellakin etta:"Joo olenhan mina"
Han avasi takkinsa edesta ja kysyi etta haluanko nahda naisen "tavaran" oikein kunnolla.
Enempaa puhelematta levitti jalkojaan ja istui tuolille takanojaan (muistan vielakin tarkalleen sen nayn) ja kaski minun panna kaksi sormea sisaan ja tunnustella kuinka liukas se oli, ja olikin.
Siita se alkoi, opetti minua rintoja hyvailemaan ja sitten alkoi opettamaan sita yhdyntaa. Han oli hyvin karsivallinen opettaja, minulta tuli spermat jo enenkuin sain ensikerran pirrini edes sisaan sinne minne pitikin. Odottelimme hetken. Siina 18vuotiaana alkoi seisokki pian uusestaan ja paasimme sitten ensikerran alkuun.
Vuoden verran meilla oli tilaisuus naita harjoitella ja han opetti minulle monta konstia suuseksista alkaen aina jopa kevyeen peffan laimayttelyyn seka sormella peraukon hyvailyyn samalla kun naitiin. Silloi jo opin etta naisen vaginassa on sellainen tosi herkka paikka siina klitosiksen takana sisapuolella, leski nautti kovasti kun sai minut oppimaan sita kohtaa sormeilemaan hanen saadessaan orgasmia.
Se on ollut tieto joka on ansainut minulle "kiitosta" monta kertaa
Han myos opetti miten mies voi pidattaa sperman tuloa olemalla valilla liikkumatta ja nainen voi puristaa kalun juuresta ym.
Hyodyksi ovat olleet lesken neuvot vuosien varrella. Pidan vielakin "vanhemmista" naisista.

Status
Viestiketju on suljettu.