Aikuisten pikkujoulut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tonttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ville";29134567]Aikuisten pikkujoulut, onko niitä muitakin :D[/QUOTE]

Kysytkö ihan tosissas? Kyllähän päiväkodis ja koulus voidaan viettää myös pikkujoulua lasten kans.

[QUOTE="eee";29134663]Ei mulla ainakaan ollut lapsena pikkujouluja. Päiväkodin ja koulun ja asukasyhdistyksen joulujuhlia kyllä.[/QUOTE]

Mulla oli koulussa pikkujoulut. Ja serkkujen kanssa kotona toiset. Itsekin järjestin lapsilleni ja niiden serkuille pikkujoulut kun muksut oli pieniä. Ettekö te nykyajan äidit järjestä?

[QUOTE="Neke";29134786]Sulle on varmaan ne tutumpia ja vanhainkodin pikkujouluja ootat varmaan myös.
Eihän sitä ikinä tiedä kenen vierestä heräät ;D[/QUOTE]

Mikä sun ongelma on?

Joo eihän sitä tiä kenen vierestä herään ku meen toisen työpaikan porukalla laivalle viettämään pikkujouluja. Turha väittää tuollaasta vitun paskaa, että mä oon vanhusten kans panija. Vitun ääliö.

Hei, en ollut nyt varma, että pohditko itse, että mitä ohjelmaa keksisit teidän omasta puolesta?

Yksi hyvä oilsi esimerkiksi aikuisten pallomeri, jolloin pallomerestä voi löytää drinkkilippuja tai jonkun kivan ylläripaketin. Lisäksi esimerkiksi hauskat baaristuntit, esimerkiksi vedonlyöntihommat voisi toimia, jolloin joku juo itsensä (tai hän häviää, jolloin hänet juotetaan) pöydän alle.

Mutta jos etsimällä etsit ohjelmaa, niin silloin suosittelen omia ohjelmapalvelujani. Olen tehnyt taikurin työtä eri juhlissa yhteensä 19 vuoden ajan, joista yhdeksän vuotta päätyökseni. Nettisivuilta osoitteesta http://www.aarosorva.com/pikkujouluihin.htm löytyy lisätietoja. Sivuiltani löytyy myös videoita.

Aaro Sorva, painekorva

Yhteistyössä