Aina ajatellut et en treffaile miestä jolla lapsi/a kun itellä ei ole

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "siili"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"siili"

Vieras
ja nyt sitten tavannut miehen jolla on lapsia. Vaikee tottua ajatukseen et mies ei voi ihan noin vaan lähteä ulos tai tavata mikä on siis ihan ymmärrettävää mutta musta tuntuu et en mä osaa tottua tähän et en saa sen aikaa sillon kun haluan. Ja lapset tietysti nyt sillä enemmän kun päiväkodit ja koulut kiinni. Ja siitä ei nyt ole kysymys ettenkö ymmärtäis et lapset tulee aina ensin,niin kuuluukin mutta kun ite ihan pähkinöinä ja haluis tavata ni tuntuu siltä kun olisin näiden tunteideni kanssa yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;26738226:
No se on helppo lopettaa touhu heti alkuunsa. Koska jos et pidä ajatuksestakaan niin en usko että voit tottua siihen kun ne lapset tosiaan on siinä exineen ym

Mutta mä en halua lopettaa sitä kun ei tää ole kunnolla ees alkanut,pari kertaa nähty. Mä tykkään lapsista ei siinä mitään. Mä todella haluaisin tutustuu mieheen ja tavata sitä ja olla sen kanssa,sanonut et tietää miltä musta tuntuu,kokenut ite saman joskus. Mut se vaan et lapsellisella miehellä ei sitä aikaa niin vain ole ihan extempore tavata et se pitää suunnitella. Ja mä oikeesti kyllä ymmärrän tilanteen mutta vaikeetahan se vähän on kun ite haluis olla kokoajan sen kanssa ja viettää aikaa.

itsellnäi parivuotta takaperin sama ajatus sitten tutustuin tähän nykyiseen, hänellä ennestään 4! lasta :D tässä nyt hänelle 5des tulossa ;). ajatukseen tottuu tai ei totu kuuntele itseäsi :).

[QUOTE="jep";26738365]"sanonut et tietää miltä musta tuntuu,kokenut ite saman joskus" - no jopa kuulostaa lupaavalta..[/QUOTE]

Joo niin lupaa,menivät naimisiin ja tuli perhettä. ja itellään ei ollut lapsia mutta kumppanilla oli.

[QUOTE="joopa";26738376]itsellnäi parivuotta takaperin sama ajatus sitten tutustuin tähän nykyiseen, hänellä ennestään 4! lasta :D tässä nyt hänelle 5des tulossa ;). ajatukseen tottuu tai ei totu kuuntele itseäsi :).[/QUOTE]

Sehän se kun aina aatellut et en ota miestä jolla jo jälkikasvua ja nyt kun sellanen mies on näköpiirissä ni tuntuu et se ei haittaa koska haluan sitä miestä tavata oikeesti. Mutta ainoa vaan kun tuntuu etten totu siihen ajatukseen et sillä ei niin vaan ole aikaa mulle. Ja en ole niitä lapsia tavannut vaikka mies sano et voin mä sinne tulla vaik ne lapset onkin siellä,ite en nyt vaan ehkä vielä ole valmis siihen mutta kuten jo aiemmin todettu ni mä tykkään lapsista et siitä ei ole kysymys vaan siitä ajanpuuttteesta.

[QUOTE="siili";26738379]Joo niin lupaa,menivät naimisiin ja tuli perhettä. ja itellään ei ollut lapsia mutta kumppanilla oli.[/QUOTE]

Tarkoitinpa vaan sitä, että miehen lauseessa kuului selkeästi se ettei sillä ole tällä kertaa samanlaisia tunteita kuin silloin joskus aikaisemmin kun naimisiin päätyi. Saattaa olla, että sun innokkuutesi ahdistaa miestä jo nyt. Kun lapsia on kuvioissa, ei voi edetä samalla tavalla kuin ilman heitä. Ei voi hypätä samantien saman katon alle tai pesiä toisen kainalossa 24/7. On pakko edetä hitaammin, ja ilmeisesti sinä et sitä ymmärrä etkä halua kohdata.

[QUOTE="niin";26738473]Tarkoitinpa vaan sitä, että miehen lauseessa kuului selkeästi se ettei sillä ole tällä kertaa samanlaisia tunteita kuin silloin joskus aikaisemmin kun naimisiin päätyi. Saattaa olla, että sun innokkuutesi ahdistaa miestä jo nyt. Kun lapsia on kuvioissa, ei voi edetä samalla tavalla kuin ilman heitä. Ei voi hypätä samantien saman katon alle tai pesiä toisen kainalossa 24/7. On pakko edetä hitaammin, ja ilmeisesti sinä et sitä ymmärrä etkä halua kohdata.[/QUOTE]

Kyllä mä sen ymmärrän et sillä on ne lapset ja sillä ei ole niin sitä aikaa. Mä olen sille suoraan sanonut et tää on mulle uus tilanne ja sano ymmärtävänsä. Olen ehkä liian innokas sen myönnän ja pelkäänkin et se koituu kohtaloksi. Yritän kokoajan hillitä itteeni etten ahdistelisi sitä mutta vaikeeta se on. Ehkä me puhutaan tästä sit kun nähdään.

Yhteistyössä