Alkuperäinen kirjoittaja hhmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mä tavallaan ymmärrän tän. Miehesi on ollut naisen kanssa yhdessä 10 vuotta, ja ovat eronneet vasta kaksi vuotta sitten. Teidän suhteenne ei siis liene vielä kovin vanha?
Ei se varmaan reilua ole, eikä tahdikasta, mutta jokseenkin ymmärrän miehesi vanhempien käytöksen. Tai siis tajuan, että jotkut ihmiset saattavat vain käyttäytyä noin.
Aivan, jos tosiaan noin pitkään ovat yhdessä olleet, niin voivat he vanhemmat ihan vahingossakin pariin kertaan puhua tästä tapauksesta. Kuitenkin ovat varmaan tämän naisen lapseen kiintyneet ja ne muistot tulevat mieleen nyt, kun tiellä on lapsi. En jaksa uskoa, että he ehkä pahalla tarkoittavat..riippuu paljonko käytte siellä? Käyttekö vain harvoin? Mitä harvemmin käytte sitä varmemmin saat kuulla noista vanhoista jutuista. Jos käytte usein, niin pikk uhiljaa unohtuvat nämä ja hoksaavat ajatellakin, ettei ole iha ntahdikasta.
Voithan vaihtaa vaan nopeesti aihetta omaan lapseesi tai muuhun. Voivat siis ihan ajattelemattomuuttaan puhua tuosta..ja minkä ikäisiäkin ovat?
Joo, Tää Riikka oli miehen kanssa tosiaan 10 v yhdessä ja me ollaan miehen kanssa oltu "vain" 2 v. Eli sama aika, mitä Riikka ja mies erossa toisistaan. Minä en ollut eron syy, mainittakoon sekin, vaan Riika syrjähypyt.
Mutta olen 1,5 vuoden ajan anoppilassa käynyt, vähintään kerran kuussa. Käsittääkseni ex-pariskunta ei käynyt niinkään usein. Eikä Riikka oikein edes ollut hyvää pataa anopin kanssa.
Toki yritän heitä ymmärtää, mutta joskus se on vaikeaa, kuten varmaan ymmärrätte. Ei vaan aina jaksaisi kuulla sitä Riikka sitätätätuota -voivottelua.