Aina kun täällä on joku aloitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Että joku on saanut mieheltään jotakin,rahaa tai lahjan, alkaa tulla kommentteja että kyllä minä pärjään omilla rahoilla... Miehelläsi on toinen, oletko huora? :headwall:

Onko täällä todella niin katkeria naisia liikkeellä että pitää joka kerta yrittää pilata toisen ilo?

olikohan nimimerkki - ei kuitenkaan niin-- itse olin iloinen hänen puolestaan, sitten alkoi tulla vähättelyjä..
miksi ei voi olla iloinen toisen puolesta???

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Että joku on saanut mieheltään jotakin,rahaa tai lahjan, alkaa tulla kommentteja että kyllä minä pärjään omilla rahoilla... Miehelläsi on toinen, oletko huora? :headwall:

Onko täällä todella niin katkeria naisia liikkeellä että pitää joka kerta yrittää pilata toisen ilo?

pitää. Provosoivat viestit on tän palstan mannaa, ei tätä muuten jaksas lukeekkaan. Täällä on välillä niin tyhmiä akkoja että ne älähtää pienestäkin. Pieni provo ja akat paikalla kuin hyenalauma :D Parasta viihdettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Jaa sä puhut mun aloituksesta..no voin sanoa ettei mun iloa ainakaan pysty latistaan, ei hetkauta suuntaan tai toiseen :D Mut hieman kummallista touhua kyllä, pakko myöntää.

Mitä mä niillä rahoilla muuten teen?!

Mä menisin kampaajalle ja hemmoteltavaksi hierojalle. Sitten shoppaisin jotain kivaa, ja parit seksyt alusvaatteet miehen iloksi (ja kiitokseksi) ;)

Jaa sä puhut mun aloituksesta..no voin sanoa ettei mun iloa ainakaan pysty latistaan, ei hetkauta suuntaan tai toiseen :D Mut hieman kummallista touhua kyllä, pakko myöntää.

Mitä mä niillä rahoilla muuten teen?!

Mä menisin kampaajalle ja hemmoteltavaksi hierojalle. Sitten shoppaisin jotain kivaa, ja parit seksyt alusvaatteet miehen iloksi (ja kiitokseksi) ;)

Oujee, ton vois toteuttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Tottakai :
pitää. Provosoivat viestit on tän palstan mannaa, ei tätä muuten jaksas lukeekkaan. Täällä on välillä niin tyhmiä akkoja että ne älähtää pienestäkin. Pieni provo ja akat paikalla kuin hyenalauma :D Parasta viihdettä.

Joka siitä viihteensä repii on aika köyhä.

Noo tämä on vaan yksi viihteen muodoista, mutta menee vaihtelusta. =)

Noo tämä on vaan yksi viihteen muodoista, mutta menee vaihtelusta. =)

Eikö tänne kirjoitella siitä syystä, että halutaan jakaa kokemuksia ja kertoa omia mielipiteitään? Silloin täytyy varautua myös siihen, että kaikilla ei ole samanlainen mielipide asioista kuin juuri sinulla. Tämä riski on otettava kun tänne kirjoittaa ja sen kanssa on myös pystyttävä elämään. Eli se, että kertoo oman mielipiteensä asiasta ei ole välttämättä kateellisuutta vaan esim. kyseenalaistamista. Kaikki eivät niele asioita sellaisinaan kuin niitä syötetään vaan jotkut haluaa pohdiskella ja kyseenalaistaa asioita ja tehdä omia päätelmiä. Miksi sitä on niin vaikeaa ymmärtää?

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Eikö tänne kirjoitella siitä syystä, että halutaan jakaa kokemuksia ja kertoa omia mielipiteitään? Silloin täytyy varautua myös siihen, että kaikilla ei ole samanlainen mielipide asioista kuin juuri sinulla. Tämä riski on otettava kun tänne kirjoittaa ja sen kanssa on myös pystyttävä elämään. Eli se, että kertoo oman mielipiteensä asiasta ei ole välttämättä kateellisuutta vaan esim. kyseenalaistamista. Kaikki eivät niele asioita sellaisinaan kuin niitä syötetään vaan jotkut haluaa pohdiskella ja kyseenalaistaa asioita ja tehdä omia päätelmiä. Miksi sitä on niin vaikeaa ymmärtää?

Mun on vaikea ymmärtää, että joku ajattelee sen olevan huoraamista kun saa omalta mieheltään vähän rahaa. Ja mä olen monta kertaa täällä sanonut ja sanon aina vaan, että vaikka kuka kirjoittaisi tänne mitä, se on aina kirjottajasta itsestä kiinni mitä sanoo. Asiallinen eriävä mielipide tai kritiikki ei ole se, mistä ekassa viestissä puhun.

On tässä sekin puoli ettei noita "puoliälyttömiä" kommentteja voi ottaa edes tosissaan, kun niistä näkee selvästi ettei takana ole puhdas kyseenalaistaminen vaan pelkkä ilkeys ja v*ttuilunhalu.

Ei sellaiset ihmiset mua ainakaan pysty hetkauttaan, eri asia jos osais perustella mielipiteensä.

Alkuperäinen kirjoittaja ulosviskattuPhoebs:
Ja mä olen monta kertaa täällä sanonut ja sanon aina vaan, että vaikka kuka kirjoittaisi tänne mitä, se on aina kirjottajasta itsestä kiinni mitä sanoo.

Tuohon kyllä vielä lisäisin lukijan vastuun, eli viime kädessä lukija muodostaa omassa päässään mielikuvia kirjoituksen perusteella. Tähän vaikuttavat mm. lukijan omat kokemukset ja elämänkatsomus. Ja juuri siitä syystä, sama lause saattaa vaikuttaa toisen mielestä positiiviselta ja toisen negatiiviselta. Huomioithan myös tämän.

On tässä sekin puoli ettei noita "puoliälyttömiä" kommentteja voi ottaa edes tosissaan, kun niistä näkee selvästi ettei takana ole puhdas kyseenalaistaminen vaan pelkkä ilkeys ja v*ttuilunhalu.

Ei sellaiset ihmiset mua ainakaan pysty hetkauttaan, eri asia jos osais perustella mielipiteensä.

Ei kai kukaan nyt tosissaan noita "puoliälyttömiä" kommentteja otakaan eikä ne kait sellaisiksi ole tarkoitettukaan. Tämä palsta nyt vain sattuu olemaan tälläinen "heitä kommentti ja ota se vastaan" -tyyppinen "keskustelu", johon perustellut mielipiteet sopivat valitettavan huonosti. Ja kaikilla asioilla on kaksi puolta -sekin tulisi muistaa Ja valitettavan usein ne "perustellut" kommentitkin lytätään kateellisuutena tai jollain muulla ilkeilyllä, eli loppupeleissä sitä saa mitä tilaa.

Yhteistyössä