Aina rikos EI kannata.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ven%C3%A4j%C3%A4n+vapauttamat+merirosvot+kuolivat+merell%C3%A4/1135256766606

Venäjän vapauttamat merirosvot kuolivat merellä
11.5.2010 14:12
A A STT-DPA-Reuters

Moskova. Venäjän pidättämät ja sittemmin vapauttamat kymmenen merirosvoa ovat ilmeisesti kuolleet merellä. Venäläisten uutistoimistojen mukaan rosvot oli jätetty avomerelle ilman navigointivälineitä.

Venäjän joukot pidättivät säiliölaivan kaapanneen rosvojoukon viime viikolla. Rosvot päästettiin lähtemään perjantaina, koska heitä ei haluttu viedä tuomittaviksi Venäjälle.

Rosvoille ei kuitenkaan palautettu heidän navigointilaitteitaan.

Somalian Moskovan-suurlähetystö vahvisti tiistaina, että rosvot olivat saaneet surmansa Adeninlahdella.

Venäläistankkeri tuotiin kaappauksen jälkeen korjattavaksi Arabiemiraattien satamaan. Aluksessa oli öljyä kymmenien miljoonien eurojen arvosta.

Alus oli matkalla Kiinaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Yleensäkö rikos kannattaa? :snotty:

Mun mielestä Venäjältä todella epäinhimillistä toimintaa. Ihmisarvo se on kai merirosvoillakin.

Minkä ihmisarvon merirosvot antavat kaapattujen laivojen miehistölle?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Mun mielestä Venäjältä todella epäinhimillistä toimintaa. Ihmisarvo se on kai merirosvoillakin.

Markkina-arvon mukaisen.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Markkina-arvon mukaisen.

Venäläiset määrittelivät merirosvojen päivän arvon...

Onko merirosvojen tappamilla aseistamattomilla merimiehillä joku ihmisarvo. Ei kai sinun mielestäsi. Sellaista sattuu, kun alkaa rosvoilemaan. Hait ovat kuitenkin nauttineet suunnattomasti ja kiittävät Putinia jäykästi kumartaen.

Alkuperäinen kirjoittaja oikeutta eläimille:

Onko merirosvojen tappamilla aseistamattomilla merimiehillä joku ihmisarvo. Ei kai sinun mielestäsi. Sellaista sattuu, kun alkaa rosvoilemaan. Hait ovat kuitenkin nauttineet suunnattomasti ja kiittävät Putinia jäykästi kumartaen.
Häh? Ja oletat että pidän merirosvoja jotenkin enemmän arvossa kuin merimiehiä :o No en todellakaan. Miksi pitää vääntää toisen sanomisista sontaa? Kaikilla ihmisillä on ihmisarvo. Se - kaikessa yksinkertaisuudessaan - oli mun kommenttini sisältö. Get it?

Mikä "Ymmärretään Liliin jutut väärin" -päivä tänään on? :headwall:

Ainakin somalialaisilla merirosvoilla rosvous on ollut erittäin kannattavaa. Ko tapauksessa kaikki ei mennyt suunnitelmien mukaisesti ja tästä lähtien venäläisten omistamat laivat saavat purjehtia rauhassa merirosvoilta.

Yhteistyössä