Aion jättää mieheni, vaikka rakastan häntä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sydän särkyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sydän särkyy

Vieras
Nyt olen siinä pisteessä, etten enää jaksa. Pää on yhtä sekasortoa. Tänä kesänä lähden täältä. Asun lapsuudenkodissa ja täällä on tapahtunut niin pajon kurjaa, etten voi asua tässä. Ajatukset on koko ajan siellä lapsuudessa, olen hajamielinen, vihainen. Saan raivonpuuskia. Haluan pois koko kaupungista. Sen tiedän, että mies ei lähde, koska on omistuskaksio ja miehellä on työ täällä. Mutta mä haluan täältä kauas!!!! Uskon, että muuta ratkaisua ei ole.

tähän asti olen elänyt, kuten muut haluaa. Nyt haluan alkaa elämään, kuten haluan. On ajateltava itseäkin, ennen kuin löytää itsensä hullujen huoneelta ja sinne ei ole enää pitkä matka!

Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Puhu miehellesi. Ehkä hän lähteekin mukaasi. :hug:

Olen puhunut. Hän on kuin kotonaan täällä. HAnkin asunnon ja sanon, että tulee perässä, jos haluaa. mä en jää tänne. nyt asetan itseni ekaksi, koska mielenterveys ei kestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olen puhunut. Hän on kuin kotonaan täällä. HAnkin asunnon ja sanon, että tulee perässä, jos haluaa. mä en jää tänne. nyt asetan itseni ekaksi, koska mielenterveys ei kestä.

taitaa olla provo,
eikö ensin kannattais vaikka itse aloittaa terapia tai jotain, että käsittelet niitä omia ongelmiasi. Pakeneminen ei auta, ja siinä samalla hajoaa avioliitto..?

Alkuperäinen kirjoittaja ':

taitaa olla provo,
eikö ensin kannattais vaikka itse aloittaa terapia tai jotain, että käsittelet niitä omia ongelmiasi. Pakeneminen ei auta, ja siinä samalla hajoaa avioliitto..?

Ei ole. Mitä terapia auttaa, ei se auta siihen, että muistuu mieleen kaikki paskat ku on sama elinympäristö ku lapsena

tähän asti olen elänyt, kuten muut haluaa. Nyt haluan alkaa elämään, kuten haluan. On ajateltava itseäkin, ennen kuin löytää itsensä hullujen huoneelta ja sinne ei ole enää pitkä matka!

Sul on joku ikäkriisi? 30-kriisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
ootko oikeesti puhunut tuosta miehellesi... jos hän sinua todella rakastaa, ni ei anna lähteä yksin, vaan lähtee mukaan

En ehkä koko totuutta, mutta olen sanonut, että haluan muualle. Se jää nähtäväksi, lähteekö mukaan. Miehen pitäs myydä asunto ja kaikkee, en usko, että alkaa. MÄ luulen, että joudun menee yksin, tai sitten joudun jatkamaan elämää, kuten mies haluaa, eli elämään tässä päänsekotuskämpässä.

taitaa olla provo,

Ei ole. Mitä terapia auttaa, ei se auta siihen, että muistuu mieleen kaikki paskat ku on sama elinympäristö ku lapsena

Tarviiko koko paikkakuntaa vaihtaa? Muuttaa toiseen taloon. Juttele ehdottomasti vakavasti miehesi kanssa. Ei tietenkään tarvii asua ja olla siellä missä koko ajan ahdistaa, mutta "pienestä" syystä ei kannata kaikkea pistää "pilalle". Joskus siitä terapiastakin on apua.. Kaikki oljenkorret kannattaa käyttää. toivottavasti tilanne selviää.

taitaa olla provo,

Tarviiko koko paikkakuntaa vaihtaa? Muuttaa toiseen taloon. Juttele ehdottomasti vakavasti miehesi kanssa. Ei tietenkään tarvii asua ja olla siellä missä koko ajan ahdistaa, mutta "pienestä" syystä ei kannata kaikkea pistää "pilalle". Joskus siitä terapiastakin on apua.. Kaikki oljenkorret kannattaa käyttää. toivottavasti tilanne selviää.

No kun ei ole mikään pieni syy. Musta tuntuu, että mua ahdistaa koko kaupunki. Eli pakko lähteä toisaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja VanillaVanilla:
pieni asumusero ajatusten selkiyttämiseks ehkä riittää ennenku hajotat kokonaan kaiken mitä teillä on

Noa asumuserohan se onkin. Mutta välimatka tulee olemaan pitkä! En mä uskokaan, että toista voi lopullisesti jättää noin vaan, jos rakastaa. Mutta en vaan voi mitään...tulee perässä, jos tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
ootko oikeesti puhunut tuosta miehellesi... jos hän sinua todella rakastaa, ni ei anna lähteä yksin, vaan lähtee mukaan

En ehkä koko totuutta, mutta olen sanonut, että haluan muualle. Se jää nähtäväksi, lähteekö mukaan. Miehen pitäs myydä asunto ja kaikkee, en usko, että alkaa. MÄ luulen, että joudun menee yksin, tai sitten joudun jatkamaan elämää, kuten mies haluaa, eli elämään tässä päänsekotuskämpässä.

Kerro nyt ihmeessä koko totuus.. miten muuten luulet asiasta selviäväsi.. yhtkäkkiä vain häviät ja luulet et ukkos tulee perässä ilman selityksen selitystä!

mikset mene psykiatrille ja hae apua ongelmiisi. tuskin perheesi rikkominen sun oloa parantaa. etkä voi vaatia että mies jättää kotipaikkakuntansa sun aaveiden takia. hae apua ja selvitä ongelmasi, älä pakene niitä.

Yhteistyössä