Aion riidellä tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Justiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Justiina"

Vieras
Aion riidellä tänään mieheni kanssa! Ei ole oikeastaan mitään syytä, mutta menkkojen aikaan tulee moinen mielihalu. Syy kyllä löytyy aina jostain ja keräänkin vihaa siihen kun ukko tulee kaupasta kotiin. Tiedän miten käy! Mies suuttuu kans ja lähtee illan lopuksi kavereiden kanssa baariin. Huomenna sillä on hirveä karapula ja morkkis, josta seuraa se, että saan ensi viikolla lahjoja! :D

[QUOTE="Justiina";27904826]Aion riidellä tänään mieheni kanssa! Ei ole oikeastaan mitään syytä, mutta menkkojen aikaan tulee moinen mielihalu. Syy kyllä löytyy aina jostain ja keräänkin vihaa siihen kun ukko tulee kaupasta kotiin. Tiedän miten käy! Mies suuttuu kans ja lähtee illan lopuksi kavereiden kanssa baariin. Huomenna sillä on hirveä karapula ja morkkis, josta seuraa se, että saan ensi viikolla lahjoja! :D[/QUOTE]

Teillä on kerrassaan hienosti toimiva suhde!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tuleeks lahjat sen mukaan miten pahasti on örveltänyt? Eli jos ukkos on menny vaikka pettämään, saat jotain tooosi hianoa?:D

Ja siitä taas uusi riita aikaiseksi, jonka johdosta vain lisää lahjoja. Onko teillä kenties kuinka tilava asunto / talo, jotta varmasti tuota menoa pystyt kaikki saamasi lahjat varastoimaan sinne. Tai enhän minä tietysti voi tietää minkä kokoisia lahjoja hän sinulle tuo, ajatushan toki on tärkein.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tapansa kullakin.

Meillä ei tarttis kyllä ootella enää lahjoja tollasen jälkeen. Olis se tyhjästä riitelijä kumpi tahansa, minä tai mies. Luultavasti kenkää tulis. Ja on noita vuosia jo ihan riittävästi takana, jotta ei vois pistää enää huuman alle anteeksiantoakaan :D

Olen luullut, että tuo lahjominen tulee ihan päinvastaisesta käytöksestä.. silloin haluaa toista muistaakin, kun kohtelee puolisoaan kunnioittavasti tai edes parhaansa yrittää.

Josko ap vaan ihan suosiolla heittäsit ukolle "meeppäs kulta baariin, tekis hyvää sulle vähän tuulettua ja saisin itselleni omaa rauhaa?" Katos lopputulos vois olla vielä antoisampi.. ;)

[QUOTE="Justiina";27904826]Aion riidellä tänään mieheni kanssa! Ei ole oikeastaan mitään syytä, mutta menkkojen aikaan tulee moinen mielihalu. Syy kyllä löytyy aina jostain ja keräänkin vihaa siihen kun ukko tulee kaupasta kotiin. Tiedän miten käy! Mies suuttuu kans ja lähtee illan lopuksi kavereiden kanssa baariin. Huomenna sillä on hirveä karapula ja morkkis, josta seuraa se, että saan ensi viikolla lahjoja! :D[/QUOTE]

norjalais vitsi...minä saisin riian pystyyn kun haluan kysyä jotain mikä on mietyttänyt ..ja toinen ei osaa vastata!

[QUOTE="mies";27906818]Tässä avautuu suomalaisen naisen sielunmaisemaan aivan uudenlaisia näkökulmia[/QUOTE]

Aika karkee yleistys, kun joka ikinen ap:lle vastannut (vaikkaisin naisiksi ainakin suurinta osaa) antaa tälle tylyn tuomion. Oisko pikkasen selektiivinen toi gallupsilmä sulla?

Yhteistyössä