Äitiyspakkaus on ihana etu ja olen siitä äärettömän iloinen. Minun mielestäni vuoden 2005 toppapuku on silti väriltään ruma. Siis MINUN MIELESTÄNI. Totta kai sitä vauvallani kiitollisena käytän ellen vielä uutta pakkausta saa. Aika pelottava yhteiskunta jos täällä eduista, vaikka sitten äärettömän hyviä ja maailmanlaajusiesti ainutlaatuisia ovatkin, täytyy olla niin sokean kiitollinen ettei edes väristä saa mielipidettään sanoa.
Täytyy myös muistaa, että mehän myös olemme niitä veronmaksajia, jotka pakkauksesta maksaa eli kyllä veronmaksajilla on lupa ja tavallaan velvollisuuskin sanoa mielipiteensä asioista. Totta, ettei keskustelupalstalla purnaaminen asioita muuta enkä nyt tosiaankaan tarkoita, että puvun väri olisi asia, mistä ikinä barrikaadeille lähtisin. Sen puolesta voisin lähetä, että kertakäyttövaippojen sijaan pakkauksessa olisi kestovaippoja.
Kokonaisuudessaan vuoden 2005 pakkaus on kuitenkin mielestäni aivan loistava. Mintunvihreä vain kuuluu inhoväreihini. Ihanaa tosiaan olisi saada pakkaukseen myös kirkkaita puhtaita värejä kuten täällä jo joku toivoi, mutta ehkä enemmistö kuitenkin mieluiten pukee vauvansa pastellisvyihin ja silloinhan on perusteltua, että niitä pakkauksessa suositaan...