Se toppapuku on varmaan joku 80cm, en itse ainakaan huomannut siinä kokolappua missään? Meillä poika 6kk, ja isohan se puku edelleen on! Hattukin pyörii päässä! Eli liian iso elokuussa syntyneelle vauvalle oli se kokonaisuus. Kevyt vanupuku on varmaan joku 70cm, en jaksa kaivella sitä nyt esille... mutta se oli vain vähän iso alkutalvesta.
Ja se on kyllä totta, että se mansikkapotkupuku oli vähän tyttömäinen, eli ei ole meilläkään käytetty. Tai no, kerran puin päälle, mutta mies sanoi heti, että ""pojalla tyttöjen vaate!""
Minäkin olin kuin lapsi jouluna, kun äitiyspakkauksen sain, jotenkin sen saaminen... en tiedä, todentaa kaiken, siis vaikea selittää, joku saattaa ymmärtääkin mitä tarkoitan?
Varmasti hirveän vaikeaa suunnitella sellainen äitiyspakkaus, jonka värit, ja muutenkin sisältö, miellyttäisi kaikkia, joten kun se sisältö kuitenkin esitellään etukäteen Kelan sivuilla, niin jos ei miellytä, niin ei kannata ottaa ja sitten haukkua.
Olen minäkin monen lapsen päällä sen toppapuvun nähnyt, ja kevytvanupuvun vielä useamman päällä.
Omia suosikkeja vaatteista olivat puolipotkuhousut, bodyt, kevytvanupuku, kaikki sukat, ""lapaset"" ja se kettu-pupu-orava- haalari. Kortsut on käytetty aikapäivää sitten, kosteusvoiteen käytin itse (poika ei tarvitse), tuttipullo on edelleen käytössä (vaikka onkin vaaleanpunainen), samoin vesilämpömittari ja kynsisakset. En usko, että 140 euroa riittää lähellekään, jos lähtee niitä samoja varustuksia ostamaan. Mutta toiset tykkää toiset ei, eipä tuosta kannata isompaa numeroa tehdä!