M
Minna
Vieras
Miten on mahdollista, että viimevuonna veroa meni palkka tietojen mukaan ja nyt kun helmikuussa tuli uusi verokortti käyttöön, veroa alkoikin menemään enemmän kuin ennen.
Soitin kelalle ja sanoivat että uuden muutoksen mukaan veroa menee vähintään 20% ellei muutosverokorttia sosiaalietuutta varten ole toimittanut kelaan.
Noh soitin verotoimistoon saadakseni uuden kortin..veroa tulee edelleen menemään 19%...
Ja hauskinta tässä on se, että kun olin työssä ennen vapaita sain paljon enemmän palkkaa kuin tätä tukea, mutta veroprosenttini oli kuitenkin pienempi..
hullua!!
Soitin kelalle ja sanoivat että uuden muutoksen mukaan veroa menee vähintään 20% ellei muutosverokorttia sosiaalietuutta varten ole toimittanut kelaan.
Noh soitin verotoimistoon saadakseni uuden kortin..veroa tulee edelleen menemään 19%...
Ja hauskinta tässä on se, että kun olin työssä ennen vapaita sain paljon enemmän palkkaa kuin tätä tukea, mutta veroprosenttini oli kuitenkin pienempi..
hullua!!