äireet, kuinka paljon te vietätte aikaanne yhdessä tekemällä ja ulkoilemalla 2-v. taaperoidenne kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mulla on 3vee ja 1,5vee, ja en mä kyllä niiden kanssa päivisin varsinaisesti leiki kauheesti, leikkivät keskenään, ja pyörivät mun touhuissa mukana, auttavat kotitöissä ym. Joskus luetaan tai rakennellaan jotain yhdessä. Ulkoillaan kotipäivinä yleensä kerran päivässä, kesällä enemmän.

Hmm... Kyllä me oikeastaan koko ajan touhutaan yhdessä, mutta siis niin, että mä oon omissa askareissa ja poika osaksi siinä mukana ja osaksi leikkii mun jaloissa leikkejään. Eli missään omassa huoneessa ja yksin hän harvemmin viihtyy ja jos sinne meneekin niin aika äkkiä menen itse perässä :D
Mutta välillä toki ihan leikitäänkin yhdessä, tehdään palapelejä ja rakennetaan legoja. Ulkona poika on menossa mukana aina eli pihatöissä mukana mun tai miehen kanssa.

Minun ei tarvii paljon likan kaa puuhata, kun isoveli hoitaa sen homman.. Olipa se nyt sisällä tai ulkona. Leikkii myös ihan yksinään mielellään. Loppujen lopuksi nykyään leikin aika vähän, kun "äiti ei sovi leikkiin".. Haluaavat kahdestaan leikkiä. Mutta yleensä, kyllä puuhataan lasten kanssa paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
No mulla on 3vee ja 1,5vee, ja en mä kyllä niiden kanssa päivisin varsinaisesti leiki kauheesti, leikkivät keskenään, ja pyörivät mun touhuissa mukana, auttavat kotitöissä ym. Joskus luetaan tai rakennellaan jotain yhdessä. Ulkoillaan kotipäivinä yleensä kerran päivässä, kesällä enemmän.

Meinasin alkaa itekin kirjoittaa..mutta mitä suotta kun joku on kirjoittanut jo mun puolesta! =D

aika vähän ihan leikin ukon kans, mutta ainakin autan leikin alkuun, sen jälkeen hivuttaudun sivummalle :whistle: Välillä luetaan kirjaa yms. Yritän, ettei mun tarvitsisi olla se "viihdyttäjä" vaan lapsi osaisi myös itse leikkiä ja hienosti se leikkiminen sujuukin.

pari tuntia jokapäivä ulkona puistossa tms, ollaan ja sisällä leikitään lapsen omassa huoneessa jotta vauva saa nukuttua päikyt iltasellä leikkii aina välillä pieniäpätkiä iteksensä omassa huoneessa

Yhteistyössä