vapaa-ajan vietto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perheellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perheellinen

Vieras
Miten vietätte aikaanne miehenne/vaimonne kanssa iltaisin kun lapset on nukkumassa. Teettekö paljon asioita yhdessä vai puuhailetteko yksin. Siis ei ole kyse seksistä!!! Onko eroja viikonloppujen ja "arjen"(ma-pe) välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
jos mies ei ole töissä tai nukkumassa, niin se istuu koneella ja mä katson telkkaria. Ei kumpikaan jaksa tehdä mitään enää illalla.

Meillä just päinvastoin :D . Tai sit mä lähden jamiin tai combatiin. Lopuks tv:tä ja nukkumaan.

-seurustellaan isojen lasten kaa ku pienet menee unille
-käydään yhdessä saunassa /suihkussa (joo, sinnekin mennään välillä yhdessä)
-jompi kumpi käy urkkaamassa
-minä saatan tehdä kouluhommia, mies soittaa flyygeliä
pyrimme olemaan yhdessä, varmaan olemmekin melkein joka ilta. joskus mennään heti nukkumaan ku pienetkin menee eli klo 20/21.

Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:
jos mies ei ole töissä tai nukkumassa, niin se istuu koneella ja mä katson telkkaria. Ei kumpikaan jaksa tehdä mitään enää illalla.

Meillä just päinvastoin :D . Tai sit mä lähden jamiin tai combatiin. Lopuks tv:tä ja nukkumaan.

Ei me viittitä enää kahdeksan yhdeksän jälkeen lähtee täältä maalta mihinkään.

Touhutaan kotihommia yhdessä, köllitään kahestaa ja katotaa telkkua tai jutellaan vaan peuhataan noitten mein karvaölliäisten kanssa, katellaan yhdessä koneelta jotain juttuja, kuten autoja mielenkiintosia palsta juttuja ym. Toinen voi olla koneella toinen lukea....

Me saunotaan, katsotaan telkkaa, joskus pelataan korttia, juorutaan, hierotaan toisiamme, telmitään, nahistellaan ja ja ja...

Viikonloppuina vuokrataan elokuva ja pidetään herkkuilta tai sit lähdetään kahdestaan kylille. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:

Ei me viittitä enää kahdeksan yhdeksän jälkeen lähtee täältä maalta mihinkään.
Mä itse asiassa käyn tosi usein salilla sen jälkeen kun muksut on menny nukkuun. Yleensä oon ainut ihminen siellä ja saan olla ihan rauhassa ja kuunnella omaa musaa jne... =)

Yhteistyössä