äitejä Vaasasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei,

Esikoinen syntynyt 4.8.2006 ja viikon verran opeteltu vauvan hoitoa kotona. Mielelläni vaihtaisin ajatuksia ja kokemuksia samassa tilanteessa olevan kanssa. Mukava olisi myös vaikka rattaita työnnellä yhdessä. Onko sinulla sähköposti osoitetta jonka voisit tänne laittaa? :) Tai voit toki laittaa minulle yksityis viestiä, niin jatketaan sitten siitä.<br><br>

Täälä olisi 26-vuotias äiti ja kuopus syntyi 28.2.06. Olis kiva tutustua uusiin ihmisiin niin kyläilyn kuin ulkoilunkin merkeissä.
Laita viestiä : Ammaliina@netti.fi

Kiva, että vihdoin löytyi muita mammoja Vaasasta! :) Helmi2, mulla ei oo sähköpostia, et mites jatketaan, laitatko sun meiliosotteen? Ammaliinalle voin laittaa meilii. Mulla on huhtikuussa syntyny poika ja ite oon 32v. =)

Ammaliinalle piti laittaa, et yritän laittaa miehen meili osotteesta viestiä vai keksitäänkö joku muu tapa? Sorry sekoilu edellisessä viestissä! :laugh: Oon vaan niin urpo näitten koneiden kanssa ku en oo paljon käyttäny! :ashamed:

voi mua junttia, helmi2 laittaisin mielelläni sulle yksityisviestiä! Enhän mä sullekkaan pysty meilaa, ellen mä laita miehen sähköpostista! En oo oikeesti näin tyhmä, mut olin niin innoissani vastaamassa teille, et en ajatellu mitä kirjotan!!! :laugh: :ashamed:

Hei,

Todella hienoa, että Vaasatakin löytyy tapailuun ym. muuhun seurusteluun kiinnostuneita mammakavereita! =)

Mami, hyvä jos pystyt miehen sähköpostista laittamaan minulle yksityisviestiä. Jos ei onnistu, niin katotaan sitten joku muu tapa edetä.

Pojan kanssa arkirumbaa on harjoiteltu nyt viikon verran ja ensi viikon jälkeen jään pojan kanssa kaksin kun mies menee töihin. Tarve kokemusten vaihtoon on suuri!

Ammaliinalle voin laittaa sähköpostia antamaasi osoitteeseen.

Lisäänpä tähän vielä Mamille, että esim. suomi24.fi saa ilmaisia sähköpostiosoitteita jos kone on vaan käytössä =) .<br><br>

Yhteistyössä