Äiti 40plusplus,Sinulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lilly

Uusi jäsen
20.10.2004
27
0
1
B) Kiitos, Sinulle!
Olet nähnyt suuren vaivan.Mitä perunasta...Kuule,minä olisin kiinnostunut ihan keskustelusta kanssasi, mutta se ei onnistu jollet rekisteröidy ! -sinulla juuri sellaista, hienoa pientäkin
vinkkiä, jota tarvitsisin. Ja olisihan minullakin aina jotain itsellänikin. Onko mahdollista saada Sinulta,esim. sähkäpostiosoitetta, johon voisin laittaa, minun oma s.posti on täällä, kun olen rekisteröitynyt. -jos ei käy, niin hyvää kevättä kuitenkin Sinulle! T. Äityskä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 19:33 äityskä kirjoitti:
B) Kiitos, Sinulle!
Olet nähnyt suuren vaivan.Mitä perunasta...Kuule,minä olisin kiinnostunut ihan keskustelusta kanssasi, mutta se ei onnistu jollet rekisteröidy ! -sinulla juuri sellaista, hienoa pientäkin
vinkkiä, jota tarvitsisin. Ja olisihan minullakin aina jotain itsellänikin. Onko mahdollista saada Sinulta,esim. sähkäpostiosoitetta, johon voisin laittaa, minun oma s.posti on täällä, kun olen rekisteröitynyt. -jos ei käy, niin hyvää kevättä kuitenkin Sinulle! T. Äityskä.

en sitten luultavasti ollut minä koska minä olen rekisteröitynyt ja siihen johonkin pottumuussi keskusteluun nakkasin vain pari tavallista ruokaohjettani ilman ohjetta. Se oli joku muu joka laittoi monen sivun listaa siihen.
Ja minullahan löytyy (ainakin pitäisi sähköpostiosoite tuosta profiilista) jos se kuitenkin jossakin mielessä olinkin minä :) <br><br>

Yhteistyössä