äiti älä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
mikä ihme tolla poitsullakun toi isi vaihe ei mene ohi... isi vaan kelpaa.. sen jälkeen kun oppi isin sanomaan niin äitiä ei ole kuuluntu.. vaan isi saa lohduttaa ja vaan isi kelpaa... mitä mä oon tehnyt väärin? :'(

niin ja jos meen välillä lähelle niin saattaa ruveta kiljumaan äiti älä :o

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ole hyvä ihminen tyytyväinen tilanteeseen, se meinaan muuttuu heti kun toinen lapsi syntyy. Sitten sinussa roikutaankin oikein urakalla.

tätä on kestänyt jo niin kauan niin alkaa miettii että mitä mä oon tehnyt väärin... :/

nosta koivet pöydälle ja tee jotain omaa juttua.

Meillä on äiti=life support system for kids, eli ne varmaan menehtyvät joutuessaan yli 10 metrin tai näköetäisyyden päähän minusta. Ja ne on jo 5 ja 3!

Aina kun lähden johonkin, (kauppaan, postilaatikole, vessaan) niin iskä saa kuunnella vähintään vartin äitiäitiäitiiiiii-huutoa ja kun palaan (esim sieltä postilaatikolta, 2 min) niin vastaanotto on kuin olisin ollut kuukauden reissussa. KOitan vaan lohduttaa miestä, että se huuto on tasoitusta siitä, että hän saa istua vessassa aivan rauhassa koska tahansa. :D

Meillä on 1v7kk isän poika, jolle on nyt alkanut äiti kelpaamaan oikein hyvin, aamulla ei malttaisi nousta kun on niin kiva äidin kainalossa pötkötellä.

Se vähän vaihtelee, mutta hyvä että lapsella on läheinen suhde myös isään, erittäin hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Ole hyvä ihminen tyytyväinen tilanteeseen, se meinaan muuttuu heti kun toinen lapsi syntyy. Sitten sinussa roikutaankin oikein urakalla.

tätä on kestänyt jo niin kauan niin alkaa miettii että mitä mä oon tehnyt väärin... :/
No kurkkasin sun profiiliin ja eihän tuo teidän lapsi oo ees vanhakaan :o
No odottele vain sitä toisen syntymää niin ei enää tarvii miettiä tollasia, päinvastoin, todella toivot että poika voisi välillä tyytyä olemaan isänsäkin seurassa.

mutku mies on kotona niin mä en kelpaa mihinkää en edes vaippaa vaihtaa... ja mies ei saa hävitä pojan silmistä mihinkää kun on kotona... ja jos poika suostuu munkaa lähtee pihalle ja mies tulee vaikka roskien kaa niin poika lähtee juosten ja itkien isin perään ja huutaa isiä...

No kurkkasin sun profiiliin ja eihän tuo teidän lapsi oo ees vanhakaan :o
No odottele vain sitä toisen syntymää niin ei enää tarvii miettiä tollasia, päinvastoin, todella toivot että poika voisi välillä tyytyä olemaan isänsäkin seurassa.

joo poika on 1,6v mut ehkä sitä tälleen raskaana murehtii kaikenlaista :ashamed:

mutku mies on kotona niin mä en kelpaa mihinkää en edes vaippaa vaihtaa... ja mies ei saa hävitä pojan silmistä mihinkää kun on kotona... ja jos poika suostuu munkaa lähtee pihalle ja mies tulee vaikka roskien kaa niin poika lähtee juosten ja itkien isin perään ja huutaa isiä...

Tuo kuulostaa jo erikoiselta, mutta varmaan kuitenkin ihan normaalin rajoissa.

Meijän pojalla oli aika saman ikäisenä isi vaihe, isi vaan kelpas. Sit tulee äiti vaihe ja sit isi ja ny on äiti ja isi ja välillä äiti. elä ota stressiä, sun vuoro tulee vielä, vaikka ei nyt kivalta tunnukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sama meillä:
Meijän pojalla oli aika saman ikäisenä isi vaihe, isi vaan kelpas. Sit tulee äiti vaihe ja sit isi ja ny on äiti ja isi ja välillä äiti. elä ota stressiä, sun vuoro tulee vielä, vaikka ei nyt kivalta tunnukaan.

kauan teillä jatku sitä kun tätä tällästä ollut kohta melkein 3,5kk :/

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

Meillä on äiti=life support system for kids, eli ne varmaan menehtyvät joutuessaan yli 10 metrin tai näköetäisyyden päähän minusta. Ja ne on jo 5 ja 3!

Aina kun lähden johonkin, (kauppaan, postilaatikole, vessaan) niin iskä saa kuunnella vähintään vartin äitiäitiäitiiiiii-huutoa ja kun palaan (esim sieltä postilaatikolta, 2 min) niin vastaanotto on kuin olisin ollut kuukauden reissussa. KOitan vaan lohduttaa miestä, että se huuto on tasoitusta siitä, että hän saa istua vessassa aivan rauhassa koska tahansa. :D

Aika ihanasti kirjoitettu:)

Meillä poika onkans ihan isin-poika :ashamed:
Äiyi kelpaa just sillon kun isi ei oo kotona, muuten n vaan isi sitä ja isi tätä. Pitkin päivää myös kysellään ahkeraan "isi? mummo? *serkun nini*?". Iltasadun jälkeen iltapusun saa ainoastaan pehmoeläimet ja isi, äiti hyvin hyvin harvoin ja pitkin hampain :ashamed:
Mulle kyllä tulee ihan surku olo välillä kun isi on vaan niiiiin ihana ja äiti on ihan typerä.

Ei tosiaan paniikki, kyllä se äiti vaihekin sieltä tulee takas. Nyt vaan otat rennosti, kun ei koko ajan ole joku itkemässä perään. Helpompi lähteä yksin vaikka shoppailemaan miehen palkkarahat.. ;) :whistle:

Se on kyllä ohimenevää. Meillä oli tytöllä, ja juuri kun aloin huolestuun niin menikin jo ohi. Mutta ihanaa taas kun tulee antamaan kunnon haleja, ja ostoskärryjä saa työntää äitikin eikä vaan isä :)

Se menee ohi (valitettavasti ) ja aivan varmasti siinä vaiheessa viimeistään kun toinen syntyy.
meillä tytöllä oli joskus vaihe että aamulla ekana kysyttiin isiä jne, ja voi sitä huudon määrää kun isi oli palannut lomalta töihin :headwall:
No, nyt pojalla on tuo -olen isin poika- vaihe..

Meillä esikko on nyt niin äitin tyttöä etten meinaa edes vessaan päästä yksin, saatika sitten minnekään kauemmas..ahdistaa ja tulee paha mieli itellekin jos vaikka kaupungilla oon menossa käymään, kun tyttö jää ovelle huutamaan :/ Kun sanon ettei oo mitään hätää isinkään kans, niin kuulemma tulee itkuhätä ja siihen ei vissiin isi auta..

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

Kuulostaa niin meidän lapsilta...ja meil ikää kaikilla 8 kk- 8 v.

ei pidä paikkaansa ainakaa meil...roikkuu kuopus mussa ja esikko isässä ja kuopus sattuu eksyy iskälle ni johan o nyrkit pystyssä isommal!

Yhteistyössä