Äiti ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Onko kellään muulla samanlaista? Mua ei haittaa oikeestaan jos joku kyselee mun raskaudesta tms mutta se mua jotenki ärsyttää ja vaivaannuttaa jos äiti kyselee. Kun se soittelee että miten voin, ja onko tuntunu liikkeitä jne... Ja vaikka ei ees hirveen usein soittelis niin silti ärsyttää.
Nytoon miettinyt että mistä ihmeestä tää voi johtua... Tosin mua on se ottanut jo kauan päähän, että mun äiti on alkoholisti ja oon ihan pienestä asti joutunu kattoa sen juomista ja sen tappelua iskän kanssa..... En tiiä liittyykö tähän jotenki..

Mutta onko jollain muulla samanlaisia tuntemuksia?

ja mä siis voin kyllä jutella sen kanssa raskaudesta jne mutta sen kysymykset ärsyttää mua.. Siis jos se kysyy ihan vaan että "no mitenkäs vaavi voi?" niin mua alkaa ketuttaan ja sanon vaan että "ihan normaalisti" ...
hohhoi.
mä en ymmäärrääääää. haluan eroon tästä ärsytyksestä mutta en tajua miten, kun en tiiä mistä tää johtuu.

On. Jostain syystä esikoista odottaessa äidin kyselemiset ja puheet ärsytti ihan kympillä ilman erikoisempaa syytä, vaikka meillä on oikein hyvät välit eikä mitään vanhoja kaunoja tms. Niinpä en oo kakkosesta vielä kertonut, 12 viikkoa nyt täynnä.

Yhteistyössä