Äiti baarissa - lapset kotona (1v ja 4v)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja :
siis yleensäkö? ei mikään ja tässä tapauksessa en o edes abortista puhunu.

Ei tässä, mutta aika usein siitä täällä puhutaan, niin ajattelin otta puheeksi tässä yhteydessä.

mun mielestä sellasta ei oo lapsella on oikeus elää, hyviä koteja on vaihtoehtoina muitakin, paljo lapsettomia täs tapaukses ois hyvä ehkä niin sanotusti abortoida äiti lasten elämästä kun ei edes perus turvallisuudesta osata huolehtia.

Että kuinka moni on ajatellut jo syntyneestä lapsesta, että tuokin olisi ollut parempi abortoida? Ihan rehellisesti!

Luultavasti olisi ollut inhimillisempää abortoida nuo ennen kuin syntyivät. Tuskin heistä mitään kovin tasapainoisia aikuisia kasvavat. Välinpitämättömyyden ja laiminlyönnin ketju jatkuu, maailma muuttuu sairaammaksi. Jätetään lastenteko kykeneväisille äideille niin maailmasta tulee parempi paikka.

Abortinuusijoille voisi tarjota ehkäisykapselia tai kierukkaa. Sellaisille, jotka jättävät jo syntyneet lapset heitteille, ehkäisykapseli tai kierukka uhkasakon nojalla.

No. Olisko noikin pitäny teidän mielestä sitten abortoida?

kuka täs abortista puhuu vähä myöhästä tuos vaihees, vastuu on se sana! ja vaihtoehtoja on muitakin jos noin juoksuttaa!

Mikä sitten on niin hirveetä, etää abortti pitää tehdä?

Miten abortti tähän ko. heitteillejättöön sinusta liittyy? melkoisen kaukaa haettua..

Kamala juttu, mutta tuota tapahtuu varmaan paljonkin, suurin osa vaan ei tule julkisuuteen. :( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Että kuinka moni on ajatellut jo syntyneestä lapsesta, että tuokin olisi ollut parempi abortoida? Ihan rehellisesti!

Ettei vaan ole tässä 1 ja 4 vuotiaiden lasten alkoholisti mamma. Jos ei niin joku muu ongelma kuulostaa olevan.!

joo tosi pahalta kuullostaa ja sitten aina lapsille sattuu vahinko ei sille alkkikselle mä en oo ikinä ajatellu et ketään pitäs abortoida päin vastoin suojelu halu lisääntyy.

Järkyttävintä tässä et toi mrs kaataa tänkin niin et lapset ois tiellä. Eiköhän tässä tapauksessa tämä lööpin äiti joutaisi saada kuulan kalloonsa ja lapset kunnolliseen kotiin!

kannatan tai ainakin sterilointi ja lapset veks.

No ehkä joillekin lapsille parempi vaihtoehto on jäädä syntymättä. Tuossa perheessä on taatusti moni muukin asia hujanhajan. Miksi tuottaa lapsille turhaa kipua. Esim se Muuramen pedofiilijuttu sai mut ajattelemaan, että kunpa ne lapset eivät olisi ikinä syntyneet ja joutuneet kokemaan sellaista tuskaa.

Kyllä abortti on erittäin hyvä juttu ja paras vaihtoehto monessa tilanteessa. Tietysti jos lapsi on jo syntynyt niin myöhäistä silloin on ajatella aborttia, mutta adoptio/huostaanotto on sentään mahdollinen.

Ettei vaan ole tässä 1 ja 4 vuotiaiden lasten alkoholisti mamma. Jos ei niin joku muu ongelma kuulostaa olevan.!

Mun ongelma on se, että ihmiset huutelevat niin helposti aborttien perään, jotta lapsen ei tarvitsisi syntyä huonoon elämään. Mutta kuinka moni ihan oikeasti on jo syntyneen lapsen nähtyään ollut sitä mieltä, että se olisi ollut parasta abortoida?

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

kuka täs abortista puhuu vähä myöhästä tuos vaihees, vastuu on se sana! ja vaihtoehtoja on muitakin jos noin juoksuttaa!

Mikä sitten on niin hirveetä, etää abortti pitää tehdä?

Miten abortti tähän ko. heitteillejättöön sinusta liittyy? melkoisen kaukaa haettua..

Kamala juttu, mutta tuota tapahtuu varmaan paljonkin, suurin osa vaan ei tule julkisuuteen. :( :'(

Ei varsinaisesti tähän ketjuun, mutta käytin tätä ketjua vaan hyväkseni kysyäkseni mielessä herännyttä asiaa. Täällä kun on aika usein tapeltu noista aborteista.

Järkyttävintä tässä et toi mrs kaataa tänkin niin et lapset ois tiellä. Eiköhän tässä tapauksessa tämä lööpin äiti joutaisi saada kuulan kalloonsa ja lapset kunnolliseen kotiin!

Puhutko sä musta? Mistähän mä olen nyt lapsia syyllistänyt? Mua vaan kiinnosti tietää, kuinka moni pystyy sanomaan jo syntyneistä lapsista tällaisissa tapauksissa, että ne olisi pitänyt abortoida. Kun aika monen mielestä lapsi pitäisi mielummin abortoida, kuin synnyttää kärsimään.

Puhutko sä musta? Mistähän mä olen nyt lapsia syyllistänyt? Mua vaan kiinnosti tietää, kuinka moni pystyy sanomaan jo syntyneistä lapsista tällaisissa tapauksissa, että ne olisi pitänyt abortoida. Kun aika monen mielestä lapsi pitäisi mielummin abortoida, kuin synnyttää kärsimään.

Jo syntynyt lapsi on aivan eri asia kuin pari viikkoinen sikiö. Sanoohan tuon jo järkikin ettei niitä voi suoraan rinnastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja No joo:

Jo syntynyt lapsi on aivan eri asia kuin pari viikkoinen sikiö. Sanoohan tuon jo järkikin ettei niitä voi suoraan rinnastaa.

Niin. Mitä varhaisemmassa vaiheessa se tapetaan, sitä helpompaa se on.

Yhteistyössä