P
pahasti hukassa
Vieras
Eli mul on 2 lasta, 4-vuotias erittäin itseppäinen,uhmakas,tottelematon ja villi tyttö.
Ja ylivilkas 10kuukautinen poika joka puree,repii ja raapii kokoajan.
Tekee tuhoja kun silmä välttää ja yöt roikkuu rinnalla.
Musta tuntuu että mä oon hukannu itseni äitinä tässä rumbassa, kun tytölle ei ole jäänyt aikaa vauvalta joten se kostautuu hänen käytöksessään.
Ja pikkuinen ei anna käytöksellään hetken rauhaa edes wc-ssä käyntiin.
Niinpä mä olen jotenkin "seonnut" tässä kodissa josta on hävinnyt äidin kyky pyörittää arkea.
Mä en enää kertakaikkiaan jaksa olla lasteni kanssa.
Toisaalta se on ymmärrettävää koska olen viimeiset 4 vuotta ollut kotona
käymättä yksin yhtään missään.
Eli mulla ei ole omaa aikaa ollenkaan, vaan olen kokoajan lasten kanssa.
Mun mies ei hoida lapsia, eikä mulla ole ketään sukulaista tai ystävää jolta voisin joskus pyytää apua.
Niinpä mä tarvitsisin nyt neuvoja mitä voisin tehdä jotta saisin lapset kuriin ja itseni koottua äidiksi.
Onko olemassa jotain paikkoja johon voi ottaa yhteyttä tuen saamiseksi.
Mä en ole masentunut mutta olen alkanut huutamaan lapsille ihan älyttömästi ja joskus tuntuu tytön kohdalla että tekis mieli antaa "kunnon selkäsauna" ja nämä ajatukset on alkanut pelottamaan minua.
Kiitos neuvoista ja tuesta
Ja ylivilkas 10kuukautinen poika joka puree,repii ja raapii kokoajan.
Tekee tuhoja kun silmä välttää ja yöt roikkuu rinnalla.
Musta tuntuu että mä oon hukannu itseni äitinä tässä rumbassa, kun tytölle ei ole jäänyt aikaa vauvalta joten se kostautuu hänen käytöksessään.
Ja pikkuinen ei anna käytöksellään hetken rauhaa edes wc-ssä käyntiin.
Niinpä mä olen jotenkin "seonnut" tässä kodissa josta on hävinnyt äidin kyky pyörittää arkea.
Mä en enää kertakaikkiaan jaksa olla lasteni kanssa.
Toisaalta se on ymmärrettävää koska olen viimeiset 4 vuotta ollut kotona
käymättä yksin yhtään missään.
Eli mulla ei ole omaa aikaa ollenkaan, vaan olen kokoajan lasten kanssa.
Mun mies ei hoida lapsia, eikä mulla ole ketään sukulaista tai ystävää jolta voisin joskus pyytää apua.
Niinpä mä tarvitsisin nyt neuvoja mitä voisin tehdä jotta saisin lapset kuriin ja itseni koottua äidiksi.
Onko olemassa jotain paikkoja johon voi ottaa yhteyttä tuen saamiseksi.
Mä en ole masentunut mutta olen alkanut huutamaan lapsille ihan älyttömästi ja joskus tuntuu tytön kohdalla että tekis mieli antaa "kunnon selkäsauna" ja nämä ajatukset on alkanut pelottamaan minua.
Kiitos neuvoista ja tuesta