Äiti ei saa koskaan sairastaa :/ :/ :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy äippä

Vieras
Voi V***** sanon minä! Olen neljättä päivää kovassa kuumeessa ja arvatenkin jouduin ottamaan sairaslomaa töistä. Miehenhän on pakko mennä töihin, eihän vaimoa voi jäädä kotiin hoitamaan..

Kaupan päälle lapsetkin sairastelleet, nyt kuumeetonta päivää viettää kotona, mutta arvatkaa loppuuko minun huumori! Hypitään päällä, pompitaan. Vedetään peittoa ja huudetaan. Nyt pitäis alkaa ruokaa tekemään, millä voimilla ja mitä?!?!? Huimaa, oksettaa, olen oksentanutkin silkasta heikosta olosta.

Koneella olen vain sen vuoksi että olen sentään istuvassa asennossa ja lapset antaa niin parhaiten olla rauhassa.. ootas jos pitkäkseni laitan ihan hetkeksi on kaikki kimpussa. Surullista ja niin epäreilua, haluaisin käpertyä peiton alle ja TOIPUA ITSEKIN!

:(

Anteeksi vuodatus.

[QUOTE="vieras";22211821]Mies vieköön lapset hoitoon työpäivän ajaksi että saat huiltata. Mikä pakko ne on kotona pitää?![/QUOTE]

Huomasitko että lapset myös sairastelee ja ovat nyt siis kuumeetonta päivää kotona. En viitsi viedä heitä tartuttamaan päiväkotiin. Mummot töissä, kavereilla lapsia joten tuskin kukaan minua ilolla auttamaan tulisi...

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt mami;22211837:
Huomasitko että lapset myös sairastelee ja ovat nyt siis kuumeetonta päivää kotona. En viitsi viedä heitä tartuttamaan päiväkotiin. Mummot töissä, kavereilla lapsia joten tuskin kukaan minua ilolla auttamaan tulisi...

Mies jää aamulla hoitmaan sairaita lapsi kotiin (jos tes sallii palkallisen poissaolon) ja sä raahaudut töihin. Siellä 5 min päästä toteat että et ole työkuntoinen vaan lähdet kotiin.

Mies hoitaa lapset ja sä painut punkkaan. Muodollisuudet hoidettu koska sä olet sairastunut työpäivän aikana ;)

[QUOTE="vieras";22211862]Mies jää aamulla hoitmaan sairaita lapsi kotiin (jos tes sallii palkallisen poissaolon) ja sä raahaudut töihin. Siellä 5 min päästä toteat että et ole työkuntoinen vaan lähdet kotiin.

Mies hoitaa lapset ja sä painut punkkaan. Muodollisuudet hoidettu koska sä olet sairastunut työpäivän aikana ;)[/QUOTE]

Jaa-a, työmatkaa minulla melkein tunti, joten kuumehorkassa parempi etten lähde auton rattiin. Olen muutenkin liian tunnollinen tyyppi, en viittis kierrellä pykäliä millään... :(

Minkä ikäisiä lapsia? Ite olen jo niin pro sairastaja että muksukin on oppinut huomioimaan äidin kunnon. Oletko kokeillut selittää että äiti on sairas ja siksi kovin väsynyt. Olisi mukava jos leikkisitte nätisti ja katsoisitte vaikka videoita että äiti saa vähän levätä. Toki saa tulla kertomaan jos on asiaa, mutta muuten vähän rauhallisemmin tänään. Meillä herra 3v on hyvin pätevä hoitaja, leikkii omia leikkejään, välillä käy silittämässä ja halimassa. Tunninkin lepo tekee ihmeitä. (itsellä siis munuaiset prakaa, siksi välillä todella huono olo yms kivaa.)

No, mutta jos se on lapsilla kuumeeton päivä niin huomennahan voivat mennä jo hoitoon. Yrität jotenkin kestää vaan siihen asti että mies tulee kotiin ja hän saa sitten hoitaa ruuat ja iltatoimet lasten kanssa. Huomenna lepäät sitten kunnolla!

Yhteistyössä