Äiti jätti lapsensa kerhon pihalle ja lähti kotiin(joo, minä se olin)

Saapasjalkakissa

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 490
0
36
Kai tästä saa kohta lukee uutisista tai jotain.
Vein tossa sitte toiseks nuorimmaista kerhoon, eskarilaisen olin just hakenu mukaani... Siinä pihalla vielä parin äidin kanssa höpötin kun olin niin huolissani ton kuopuksen näppylöistä.
Kuinka ollakkaan, tää flunssa ja valvominen teki sitä että mulla jyskytti päässä ja keuhkoissa ja jokapaikassa koko ajan ja väsytti niin ettei mitään tolkkua koko aivoissa ollenkaan. Pääajatus oli vaan että äkkiä kotiin...
Se yks äiti sitte lähti mun kanssa samaa matkaa ja juttelee sitte talvesta tai sen puutteesta ja kun pitäis tehdä jotain. Yritän pysyä jutussa mukana vaikka silmiin sattuu ihan sairaasti.
Mitä siinä nyt ehittiin sitte kävelemään... kun takaata kuuluu kauhee parku ja huuto: ÄITIIIIIIIH.... minä katon taaksepäin että kuka hitto siellä nyt on jättäny muksunsa sinne huutamaan... tää toinen äiti kattoo,että sehän on se teidän tyttö...
Minä että meidän tyttö? mikä tyttö? täh.... sitte vasta käy kauhee välähdys,että HERRANJUMALA mä unohdin sen likan sinne :o :o :o

Kyllä,antaa tulla, kaikki loat tänne vaan. Ihan hirvee fiilis, sen lisäks että muutenkin oli jo kauhee olo, niin nyt vasta onkin.
Kauheesti oon selitelly nyt tytölle miten kamala juttu se oli kun äiti sillee lähti vaan ja että kuin reipas tyttö oli kun lähti perään tulemaan.

Hirveetä... :ashamed: Kaatopaikalle koko ämmä joutas... :ashamed:

Elä välitä :hug:

Eräs tuttava, jolla on sijaislapsia, meni hakemaan lastaan joltain leiriltä
Kerkes sitten ajaa puol tuntia kotiapäin, kun tajus, että se laps jäi sitten kuitenkin sinne..

älä nyt noin ankara ole itsellesi. tuskin pitkälle olisit pötkiny, kun olisit huomannu että lapsi puuttuu, kuinkaan ei käyny, ja hajamielisyyyttä on muillakin =) ymmärrän että säikähditte, tyttösi ja sinä, mutta et tuiosta mitä'än huono äiti titteliä saa =) :hug:

:hug: ...

Täällä toinen luuseri. Mä unohdin hakea yks pv tytön kerhosta, soittivat että tuletko hakemaan.. :ashamed:

Eilen piti viedä isompi tyttö kouluun klo 10 mut ajatuksissani vein sen kouluun jo klo 9 ja tietenki unohdin iltapäivä eväät.

Pe unohdin antaa nälkäpäiväleipä rahat kouluun mukaan sekä liikka vaatteet..

Mul on ihan onneton pää ollu viime viikon.. Ja pää räkää täys. Huomaa kyllä että unen puute ja tää flunssa tekee tepposiaan.

Tulee vaan niin epäkelpo luuska olo et, mä voin tulla sun kans sinne kaatikselle :whistle:

Sattuuhan tuollasta,et sentään kerenny kotiin asti.

Mun äitini unohti mut juna-asemalle ku olin 6v.Nous itse junaan ja mä jäin laiturille.
Kummitätini (joka meidät asemalle toi) oli parkkipaikalla ja otti mut kyytiin.

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
minä se vasta hirvee olenkin. Olen pariin kertaan unohtanu ton tytön kaupan kärryihin, ekalla kerralla tulin jo autolle ja ukko sanoo että missä tyttö on.
Ai kauhea. Ei varmaan hirveästi naurattanut? Mitäs tyttö tuumasi? Meidän anopppi on mukulansa kerran huoltoasemalle ja kerran vaunuihin kaupan ulkopuolelle.

:D Me unohdettiin kerran koira saareen ja kerettiin kotiin kahville, ku kahvipöydässä tajusin, että jotain puuttuu...
Sellasta sattuu, onneks et kuitenkaan kerenny lähteä mihinkään. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
minä se vasta hirvee olenkin. Olen pariin kertaan unohtanu ton tytön kaupan kärryihin, ekalla kerralla tulin jo autolle ja ukko sanoo että missä tyttö on.
Ai kauhea. Ei varmaan hirveästi naurattanut? Mitäs tyttö tuumasi? Meidän anopppi on mukulansa kerran huoltoasemalle ja kerran vaunuihin kaupan ulkopuolelle.

Ei naurattu sillon mutta nyt jo huvittaa kun sitä miettii. Tyttö istu vaan ja katteli tyytyväisenä ympärilleen, oli ihmsiä siinä mitä katella.

On se mukava etten oo ihan ainoo... en kyllä edelleen tajua,miten niin totaalisesti koko likan pääsin unohtamaan.. Kun vielä siinä kun neiti mua huusi,ei yhtään niinku raksuttanu ees,että se vois olla meikäläisen oma :D voi jestas....

Yhteistyössä