Äiti kiireellisenä silmäleikkaukseen:(

Himpulat ja Vimpulat

Aktiivinen jäsen
25.05.2004
1 989
1
36
äidillä oli silmälääkärin tarkastus tuossa viime vkon lopulla,hällä on silmänpainetauti,glaukooma,kaihi silmissä. no,silmänpaineet oli molemmissa 31 vaikka äidillä on käytössä maksimilääkitys! :|

joku lääkitys olisi ollut mutta se kävisi munuaisten päälle.sitä ei uskalleta antaa koska äidillä on paha munuaisvika.

eli nyt sitten odotellaan lähetettä silmäleikkaukseen :/ ei tuo nyt ehkä leikkauksista pahin ja vaikein ole,mutta äidillä on niin paljon sairauksia ettei mitään enää soisi! :( :heart:

anoppi kävi just kaihi ja silmänpohjarappeumaleikkauksessa, kehu että toimenpide ei ollut paljoa mitään, eikä tuntunut missään. Anoppi on 81v.. ja kiireellisenä meni hälläkin lähete

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
anoppi kävi just kaihi ja silmänpohjarappeumaleikkauksessa, kehu että toimenpide ei ollut paljoa mitään, eikä tuntunut missään. Anoppi on 81v.. ja kiireellisenä meni hälläkin lähete

ja mitä tehdään silmänpohjarappeumaleikkauksessa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mun äiti on 63v :heart:
se siinä leikkauksessa kai on huonoa,että se todennäkösimmin joudutaan toistamaan tietyin väliajoin koska se kudos jotenkin arpeutuu tms. mikäli olen oikein ymmärtänyt. äiti ei nähnyt mitään kirjaimia enää siitä kirjaintaulusta jolla näkö testataan :/

Tsemppiä äidillesi leikkaukseen! :)

Mutta tiiätkö, että mulla vähän ihmetyttää, miten paljon ihmiset tänne kirjottelee muita kuin omia juttujaan.. Siis haluisko äitis varmasti, että kuulutat sen asiat tälleen julkisesti? Kuitenkin sutkin on tunnistettu, joten miksei äitiäsi.. Ymmärrän (en tajua, mutta ymmärrän :D) että omia juttujaan kertoo tarkasti, mutta muidenkin... :/

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Tsemppiä äidillesi leikkaukseen! :)

Mutta tiiätkö, että mulla vähän ihmetyttää, miten paljon ihmiset tänne kirjottelee muita kuin omia juttujaan.. Siis haluisko äitis varmasti, että kuulutat sen asiat tälleen julkisesti? Kuitenkin sutkin on tunnistettu, joten miksei äitiäsi.. Ymmärrän (en tajua, mutta ymmärrän :D) että omia juttujaan kertoo tarkasti, mutta muidenkin... :/

hmm,enpä ole oikeesti tullut ajateleeksi asiaa noin. tänne nyt on tapana purkaa monasti asioitaan ja huoliaan..mutta totta,ehkä ei kaikkea kannata!
mun äiti on tosi avoin luonne eikä salaile näitä asioita,joten siksi mä jotenkin uskon että se että tänne kirjoitan on hänestä ihan ok. mutta taidanpa ottaa asian puheeksi :)

Yhteistyössä