Äiti lähtee a-luokan lomalle (..ja palasikin sieltä jo!)

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Huomenna nimittäin meijän äiti, elikäs allekirjoittanut, lähtee muutaman päivän a-luokan lomalle Helsinkiin. :D

Ihanaa, tyttökaveriseuraa, shoppailua, ulkona syömistä jne...

:D :D :D

Melkein täydellistä. Otan tietenkin pienimmän muksuista mukaan, se ei vielä pärjää ilman äitiä.

Meillä EHKÄ tulossa b-luokan "loma"... Luultavasti pakko lähteä isännän ainoalla kesälomaviikolla miehen siskon perheen ja anopin kanssa reissuun pariks päiväks anopin pyöreiden vuosien kunniaksi... Meillä ainoat pienet lapset ja mennään mitä todennäköisimmin isompien ehdoilla :whistle:

Hubaa tiedossa. Pitänee hommata pimeiltä markkinoilta valiumia taskuun.

B) Meillä tulee mies lopun lapsikatraan kanssa perässä sit viikonlopuksi ja ehkä ens viikon alkupäiviksikin Helsinkiin ja sit ois ajatus keksiä lapsille kivaa ohjelmaa, riippuen vähän säästä ja silleen.

Ja joku kyseli, että hotellissako majoitutaan, niin joo alunperin oli ajatus ja olin jo huonetta varailemassakin, mutta miun rakas ystäväin ilmoittikin, että saadaan hänen iso kaksio käyttöön sieltä niin majoitutaan sitten siellä. Siis ystävä itse lähtee silloin pois kotoaan.. Helpompi niin kuin jossain hotellissa, pystyy sapuskaa tekemään jne.. Meillä kun on kaks hankalalla ruokavaliodietillä allergioiden takia, niin helpottaa kummasti kun voi itte tehä ruokia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä tuo pahasti b-luokan reissulta kuulostaa. A-luokan reissut tehdään ihan ilman penikoita tai miestä, etkö sitä tiennyt?

Minulle tuo vauvan hoito on vähän niinkun ei tekis mitään. Se on vaan niin mielettömän paljon helpompaa yhden kanssa kun kolmen kanssa.. :D Siksi koen a-luokan reissuksi.

Me lähdetään miehen kanssa perjantaina rentouttavalle lomalle helsinkiin katsomaan iron maidenia ja löhöilemään hotelliin. Tosin se muuttui "rentouttavaksi", kun tuli kutsu lauantaiksi häihin.. hirveällä kiireellä lauantaiaamuna lentää kotiin takaisin ja suunnata tiukalla aikataululla häihin. Se siitä rentoutuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja honey82:
nuo "katkerat" harmaana" näköjäs täälläkin ...elä välitä... :|

Miksi helvetissä olisin katkera tai kateellinen? Mulla lapset onneksi jo vähän isompia ja pääsen kyllä kiitettävästi niille oikeille A-luokan reissuille niin halutessani. Naurattaa vain ihmisten erilaisuus, että oikein a-luokan reissu kun pääsee tissitakiaisen kanssa vähän "rentoutumaan" Varmaan kaveritkin mielissään.......

Alkuperäinen kirjoittaja nuris:

Miksi helvetissä olisin katkera tai kateellinen? Mulla lapset onneksi jo vähän isompia ja pääsen kyllä kiitettävästi niille oikeille A-luokan reissuille niin halutessani. Naurattaa vain ihmisten erilaisuus, että oikein a-luokan reissu kun pääsee tissitakiaisen kanssa vähän "rentoutumaan" Varmaan kaveritkin mielissään.......

Kyllä te osaatte!

:D Emmie koe, että tuo mikään tissitakiainen olisi, enkä voisi olla pariin vuoteen hänestä erossa. Ekaa kertaa keskimmäisestä olenkin erossa näin pitkän ajan ja on jo ikävä valmiiksi häntä. :heart: Maailman ihanimmat lapset kun on meille siunattu, ei mitään takiaisia.. :D Ja tää kaveri, jota menen tapaamaan on ihan innoissaan vauvasta ja kovassa vauvakuumeessa.. Ei varmasti olisi pyytänyt meitä sinne, jos ei haluaisi. :D Ja mä tosiaan vuosien kokemuksella (ja kahden edellisen vauvan) tietäen tän kaverin vauvojen paapomisen tiedän..... :whistle: Toinen naisihminen jota tapaan, niin en tunne niin hyvin enkä tiedä varmaksi miten suhtautuu siihen, että vauva on mukana, mutta tuskimpa hänkään olisi halunnut nähdä, jos ei vauvoista pidä. (Palstalainen ihminen täältä siis on)

:D

Minun maailmassani ja elämässäni tämä on edelleenkin a-luokan matka.

Hyvänen aika. Oikeassa olet, ihmiset on erilaisia. Miksei se olisi rentouttavaa päästä vauvan kanssa lomalle? Voin kuvitella, että se olisi ihanaa: saisi olla rauhassa vauvan kanssa, ei tarvitsisi juosta isompien lasten perässä. Se mikä on siulle a-luokan reissu, ei välttämättä ole sitä toiselle... joku tykkää vaikka mennä kylpylään, toinen menee mieluummin vaeltamaan ja kolmas kaupunkilomalle.

a056.GIF

Mukavaa lomaa!