Äiti-lapsi kerhot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kattimatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kattimatti

Jäsen
29.07.2004
152
0
16
Heissan!Sellasta olisin tiedustellut,että minkä ikästen vesseleiden kanssa te ootte menneet tuollaisiin kerhoihin?Mun poju on 1v3kk ja tuntuisi nyt siltä,että pitäisi varmaan alkaa viedä häntä muiden vähän samanikästen pariin,ettei tarttis vaan äippää ja isää kattella :/ Mammafrendejä ei mulla oikeen ole,ollaan muutettu just uuteen kaupunkiin,ehkä kerhosta niitäkin sit saisi =)

Kerhoistapa hyvinkin, mä olen esikon kanssa lähtenyt liikenteeseen hänen ollessa noin 8 kk ikänen eli aikasemminkin oltais varmaan menty mutta alotettiin kesän jälkeen ja nyt kun toinen syntyy hän lähtee mukaan heti.

Itse olen käynyt lapsen/lasten kanssa Perhekerhossa ja Piltti kerhossa yli 5-vuotta.
Poika oli silloin 3kk kun mentiin ekan kerran ja tyttö oli 2kk kun mentiin ja kolmas lapsi tyttö oli 6-viikkoa kun mentiin.
Nyt poika 5v4kk, tyttö 3v11kk ja tyttö 11kk.

Meidän sälli aloitti perhekerhon kahden viikon kypsässä iässä :heart:. Tosin me mentiin sinne esikoisen (tuolloin 2 vuotta ja pari viikkoa päälle) vuoksi, ja mun itseni takia. Esikoinen oli 1 v 4 kk muistaakseni kun mentiin ekan kerran perhekerhoon, uusi naapuri pakotti, ja hyvä niin :).

me ollaan käyty tytön kanssa perhekerhossa siitä kun tyttö 1v 3kk...edelleen tykkää hirveesti käydä siellä, mutta käy nyt (ja kävi jo viime vuonna) siellä pappan kanssa. sitä ennen käytiin vuoden verran vauvapiirissä....

Yhteistyössä