Äiti loukkaa mua kaveraamalla exäni kanssa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
joo joo onhan se mun lasten isä eikä mulla ole oikeutta suuttua kenen kanssa äitini kaveraa, mut... kaiken sen paskan jälkeen mitä exä mulle teki mua loukkaa tosi paljon, että exä kutsutaan kaikkiin juhlakahvituksiin tms vaikkakin mun kans eri aikaan... |O

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Hänhän on äitisi lastenlasten isä :o

niin on, mutta painotan sitä paskaa mitä mulle teki suhteen ja eron yhteydessä :| mun mielestä tuo ei oo ansainnu mun sukulaisten paapomista. menkööt oman äitinsä luo.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

niin on, mutta painotan sitä paskaa mitä mulle teki suhteen ja eron yhteydessä :| mun mielestä tuo ei oo ansainnu mun sukulaisten paapomista. menkööt oman äitinsä luo.

ja sä oot syytön vai?jospa se sun äitiskin tietää et vikaa on myös sussa...

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:

näin just. Mitä odotat äitisi tekevän?

voihan ne välit toki pitää, lähettää vaikka joulukortin ja soittaa välillä kuulumiset. mut toi kutsutaan äidin toimesta kaikkiin kissanristiäisiin :|

Mun ystävän äiti vihasi ystäväni eksää, ja ihan syystä. Sitten kävi niin ikävästi, että ystäväni kuoli, lapsi meni isälleen ja nyt mummi ei näe ainutta lapsenlastaan ikinä. Että näinkin voi käydä. Jospa äitisi pelkää jotain tällaista?

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Miks teitä ei vois kutsua samaan aikaan?

menee vittuilusanailuksi...

no onko pakko :saint:

niinpä :D tänään satuin ilmoittamatta pamahtamaan ja exä oli siellä vielä, ei edes katsonut minuun päin :o sitten vain kommentoi jotakin enkä osannu olla laittamatta vastapalloon :snotty:

en tiedä erostanne mitään, omastani kylläkin. Munkin äiti jaksoi paapoa exääni pitkään, pisti mun jopa lahjoittamaan säästöni sille erossa "kipurahaa".
Halusin eron koska löi 8kuista lastamme..

Että sellaiselle mulkulle pakotti mut mun säästöt antamaan..
Otan osaa, et ole sinäkään tainnut äiti-arvassa saada kuin lohdutuspalkinnon.

Mun mielestä ei ole kaveeraamista, jos haluaa pitää suvun yhtenäisenä. Totuus kuitenkin on se, että ex kuuluu sukuun. Sinähän sen oot sukuun tuonut, joten mitä siinä valitat. Minusta ihan aikuismaista käytöstä äidiltäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun ystävän äiti vihasi ystäväni eksää, ja ihan syystä. Sitten kävi niin ikävästi, että ystäväni kuoli, lapsi meni isälleen ja nyt mummi ei näe ainutta lapsenlastaan ikinä. Että näinkin voi käydä. Jospa äitisi pelkää jotain tällaista?

jos lapset menis sille asumaan olisi huostaanotto takuulla melko pian :kieh:

näin just. Mitä odotat äitisi tekevän?

voihan ne välit toki pitää, lähettää vaikka joulukortin ja soittaa välillä kuulumiset. mut toi kutsutaan äidin toimesta kaikkiin kissanristiäisiin :|

Tavallaan sä olet vaan eronnut siitä ei muut. Ja minust aihan fiksua käytöstä äidiltäsi että ottaa lapsesi isän huomioon ja varsinkin jos vielä huomioi sutkin sillä että kutsuu eri aikaan!

Miks teitä ei vois kutsua samaan aikaan?

menee vittuilusanailuksi...

no onko pakko :saint:

niinpä :D tänään satuin ilmoittamatta pamahtamaan ja exä oli siellä vielä, ei edes katsonut minuun päin :o sitten vain kommentoi jotakin enkä osannu olla laittamatta vastapalloon :snotty:

No tuo nyt ainakin on lapsellista käytöstä teiltä molemmilta. Mikä hitto siinä on niin vaikeaa käyttäytyä ku aikuiset, jos on kerran yhdessä pitäny lapsiakin maailmaan tehdä???

:| :| kyllä en minäkään olisi pystynyt ymmärtämään jos vanhempani olisivat jatkaneet tavalliseen tapaan exän kanssa meidän eron jälkeen. tosin eipä he ole halunneetkaan sitä kaiken sen jälkeen miten ex mua satutti, asiallisesti kyllä käyttäytyvät, mutta ovat kuitenkin MINUN vanhempiani ja minun tukenani ja lojaaleja minulle. joten :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

jos lapset menis sille asumaan olisi huostaanotto takuulla melko pian :kieh:

Uutisista ja tältä palstaltakin olet varmaan lukenut ja kuullut, että lapsia asuu Suomessakin mitä kammottavimmissa kodeissa, joten ei välttämättä. Siinä vaiheessa on hyvä, että äitisi on väleissä exäsi kanssa, eikö?

Tavallaan sä olet vaan eronnut siitä ei muut. Ja minust aihan fiksua käytöstä äidiltäsi että ottaa lapsesi isän huomioon ja varsinkin jos vielä huomioi sutkin sillä että kutsuu eri aikaan!

no on sattunut sellainenkin tapaus kun isäpuoli täytti 30v ja juhlat olivat alacarteraflassa et ex sai kutsun, minä en :|

no on sattunut sellainenkin tapaus kun isäpuoli täytti 30v ja juhlat olivat alacarteraflassa et ex sai kutsun, minä en :|

Miks et saanut? Eikö teillä ole välit kunnossa? (siis isäpuoleen +äitiin)

Yhteistyössä