Mun äiti ja ex mies... vittu!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..vtu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ymmärrän ap:ta, tsoin en tota uhkausta. Miksi sen mutsin pitää sinne mennä tapaa lasta joa kerran ap:n luona tätä tapaa kuitenkin. Voithan sä muuten puhua asiallisesti äitisi kanssa tuosta mutta uhkailla nyt ettei näe muita lapsenlapsiaan. Mikä säa olet lapsiltasi kieltää mummon omien angstiesi vuoksi...

[QUOTE="vieras";25227793]Ja sitä paitsi ei kai se sun exäsi ole sun äidillesi mitään pahaa tehnyt, joten kyllä äidilläsi on ihan täysi oikeus olla väleissä exäsi kanssa. Etkä kuule voi estää äitiäsi puhumasta ja kertomasta aivan mitä itse haluaa![/QUOTE]

En tietenkään tiedä mitä kamaluuksia ap:n exä on tehnyt, mutta jos joku hakkaisi ja kohtelisi huonosti tytärtäni niin en kyllä muotoilisi niin, että "eihän se ole MULLE mitään tehnyt". TOKI jos lapsen isä kaipaisi apua lastenhoidossa niin olisin iloinen, että lapsi näkee mummoaan. Mutta mummoja on erilaisia. Helppo sanoa kun omalla lapsella on tavismummo.

Enemmän mulla särähtää tuossa korvaan ne "meidän perheen asiat menee sossulle kun äiti puhuu niistä siellä". Jos ap:lla on tavallinen perhe niin kai siitä saa sossulle puhua niin paljon kuin haluaa? Mitä väliä jos kaikki on ok? Jos joku haluaa tuhlata elämäänsä kertomalla meidän perheestä sossulle niin antaa mennä vaan.

Ap:n juttu on niin päin persettä kirjoitettu ja omituisen kuuloinen, että eiköhän tämä ole jotain kummallista Porvoo-läppää taas?

Mä ymmärrän kyllä, että lapsilta "viedään mummo" jos mummo ovat sellainen, että vanhemmat pitävät mummon tapaamista haitallisena lapselle. Tääs kuitenkin ilmeisesti kyse enemmän siitä, että AP on vihainen äidilleen. Lapsia ei pitäsi sekoittaa aikuisten asioihin.

[QUOTE="vieras";25227793]Ja sitä paitsi ei kai se sun exäsi ole sun äidillesi mitään pahaa tehnyt, joten kyllä äidilläsi on ihan täysi oikeus olla väleissä exäsi kanssa. Etkä kuule voi estää äitiäsi puhumasta ja kertomasta aivan mitä itse haluaa![/QUOTE]
Jos joku loukkaa pahasti minun lastani, on hän todellakin tehnyt minulle aivan helvetin paljon pahaa.

Tavallisessa erossa on hyvä jos ex-anopit ja apet pysyy väleissä ja lapset kiertää rehellisesti kylässä jne. Mutta jos taustalla on satuttamista niin tilanne on ihan erilainen.

Jos tää eksä on niin kauhea ihmishirviö, niin miten AP:n poika voi siellä olla turmeltumatta, mutta aikuinen äiti ei käydäkään? Sori, en ymmärrä.
Onko kaikki vaimoaan pahoinpidelleet miehet ihmisihirviöitä, jotka eivät saisi nähdäkään lastaan? Ehkäpä mies ei ole pojalle koskaan mitään tehnyt, niin miksi ja miten ap estäisi pojan siellä olon? Jos taas lörppäsuinen mummo lavertelee kyseiselle miehelle kaikki exän elämän yksityiskohdat, niin voin ymmärtää että pahoinpideltyä exää voi "vähän" vituttaa.

Näin niinkuin esimerkiksi. Eikä tarvinnut vielä venyttää mielikuvitusta hirveän pitkälle.

Siis meni vähän yli joo mun kirjotukset... poika halus tavallaan jäädä isälleen silloin vuosi sitten. ja luulen että poika ei edes tiedä niitä pahoja asioita mistä olen katkera. myönnän sen että olen ihan vitun katkera koko loppuelämäni. mutta jos mulla ja exällä ois ollu normaalit välit että ei olis ollut mitään pahoinpitelyjä yms niin asia ois eri, mutta kun jos mun äiti tietäism itä siitäkin on snaonut ja uhannut mulle että tappaa sen niin ei varmasti mun äiti sinne menis. sossuun en ole asoista itse puhunut koska haluan kuitenkin että olis suht rauhallaista, mutta en tiedä mikä äidilleni on tullut koska ennen ei ole koskaan käynytkään siellä pojan luona ja nyt sitten menossa. ja kun exä saa sen pikkusormenympäri kiedottua niin se on menoa, se keksii nykyään musta ties mitä paskaa,kesä oli yhtä helvettiä kun keksi sossuun ties mitä paskaa minusta. Ja nyt se saa vielä tilaisuuden äidiltäni kysellä perheestäni ym niin sehän on sitten menoa. ... esim kun meille tulee keväällä kolmas lapsi niin sehän ei hyväksy yhtään exä siis ...se ei halua että meidän pojalla on sisaruksia, siis sisarpuolia. tiedän että alkaa sitten taas piinaamaan:( taitaa raskaushormonitkin sekoittaa päätä mutta en sitli halua että äitini menee sinne heilumaan kun voi tavata sitä munkin luona.

Onko kaikki vaimoaan pahoinpidelleet miehet ihmisihirviöitä, jotka eivät saisi nähdäkään lastaan? Ehkäpä mies ei ole pojalle koskaan mitään tehnyt, niin miksi ja miten ap estäisi pojan siellä olon? Jos taas lörppäsuinen mummo lavertelee kyseiselle miehelle kaikki exän elämän yksityiskohdat, niin voin ymmärtää että pahoinpideltyä exää voi "vähän" vituttaa.

Lähinnä viittaisin tuohon miehen kykyyn manipuloida, puhua sossulle jne. Eli kummastelen sitä, että AP:n äiti olisi niin typerä akka, että antaa puhua itselleen silmät ja suut täyteen, vaikka käymään menisikin.

Ymmärrän sun tilanteen, itselläkin mummo on kauhea hölösuu joka ei turpaansa kykene koskaan pitämään tukossa vaikka kuinka vannottaisi. Joskus on vaan pakko käyttää kunnon keinoja jotta asia menee perille. No judging from here.

Niin... bJa kun asiaa ei yhtään helpota se että exä kun voi vielä minusta puhua paskaa äidilleni eikä se oikesti älyä edes sitä tai kysyy kirtämällä kysymyksiä ja äiti sitten iloisena vastailee,eikä vältiis älyä edes niitä ja exä saa taas uusia jutja minusta ja voi sitten tarvittaessa sanoa että mun äitikin sano... miks just nyt..joo huomasin että ne on jopa facebookissa kavereita:D olin niin lapsellinen että en ole enään äitini kaveri siellä:DPakko jotain kiristää,kun ei sen jakeluun muuten mmikään mene!½!!

Yhteistyössä