V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:halit sinulle, teidän miten kauheaa tuo on .
Mun isällä oli 2 vuotta sitten massiivinen aivoinfarkti, tosin se alkoi ulkoisella vammalla päähän, mutta kuitenkin, koomassa ja koneissa 3 viikkoa, siitä alkoi erittäin hidas toipuminen. isä oli 4 raajahalvantunut ja koska oli hengityskoneessa, emme tienneet puhuuko, muistaako jne. Ennuste oli erittäin huono. aivokuollut:
Mutta... isä toipui fyysisesti niin, ett kaikki raajat toimi , mutta koko muisti oli pyyhkiytynyt pois noin 20 vuotta taaksepäin. Luuli olevansa armeijassa ja näki harhoja .Esim,. kuolleita istumassa vieressän
Tilanne nyt, liikuu pyörätuolilla, ja on aivan entisensä, tuntee ihmiset, mutta
tuo 20 vuotta ja lähimuisti on ikuisesti mennyttä. Ennusteeseen nähden kaikki siis loistavasti
Eli aivoista ei koskaan tiedä. Älä raasta itseäsi liikaa lukemalla kaikkea aiheeseen liittyvää, ole vain vierellä, ja toivo parasta. ja koita jaksaa
minä kerroin 5 veelle j 11 veelle , että ukki joko kuolee tai ei , emme voi tietää , ja sitten ,kun koneita ei ollut, vein lapset katsomaan ukkia,
se helpotti lapsia paljon. Mutta ne koneet olisivat varmaan olleet liika ja liian pelottavaa
Mäkään en aio tota 3-vuotiasta viedä sairaalaan, miljoona letkua ja äiti on pahasti turvoksissa. Kattoo sitten, kun hengityskone ainakin on pois.
Joo , koneet ja piuhat päässä taitavat pelottaa eniten. Lisäksi, huomesin lapsistani,että kun isä puhui alussa sillätavalla, että se aivovamma kuului ääneestä lapsia pelotti. Nyt isän puhe on aivan selkeä, joten se ei enää ole ongelma.
Kurjaahan tuossa on se,kun lääkärit on niin varovaisia, ja mäkin muistan seuranneeni niitä koneen käppyröitä ja ilonneeni ,että jossain kaukana isä varmaan kuuli ääneni,kun ne sykkeet sun muute heiteli,kun sille puhui
ja jostain luin, että herättyään tuollaisesta ihmiset voi olla erittäin agressiivisia, (isä oli ) ja se agressio on erittäin hyvästä paranemisen suhteen, joten älä pelästy, äläkä ota itseesi
(kun isä alkoi puhua, sen ekat sanat oli monta päivää;: olisitte antaneet minun kuolla !)