V
vierailija
Vieras
Sanoo kuka?Ei siitä puhuttu, vaan näytettiin.
Näitä itse sen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanoo kuka?Ei siitä puhuttu, vaan näytettiin.
Sanoo kuka?
Näitä itse sen?
Sanoo kuka?
Näitä itse sen?
Te jotka täällä sanotte että äidin käytös on ihan normaalia, niin ei IL sitä koko videota näytä. Siitä puuttuu aika paljon pätkiä, jossa nainen koskettelee itseään yms.
Itse näin sen videon kokonaisuudessaan ja ei voi kuin sanoa että hyi hel****i. Se EI ole enään normaalia, että lapsien eessä äiti hiplailee toosaana. Ja kyllä tiesi, että kamera kuvasi.
"Huvittavintahan" tässä on vielä se että hän on miehensä kanssa vielä trauma-perhe-psykoterapeutteja....joo o.
Sääliksi käy lapsia, joiden naamat paljastuu kuvista mitä videosta on otettu. Hetken etsinnällä löyty fb profiilitkin, enkä ole edes mikään tietokone nero!
Heko, heko, otan sanani takaisin, video ei näy tänne astiEi jumaliste mitä porukkaa...
Tuossahan se näkyy videolla, joka ketjuun on linkitetty.
... ja lisään vielä: sen sanoo tuo äiti itsekin, kun sössöttää haarat levitettyään jotain "näytin oikeesti kaiken, heheheko heko".
Eipä nyt kovin pahaa tapahtunut. Kai ne lapset näkee riippuvia palleja ja irvistäviä pilluja kun iskän ja äidin kanssa saunassa ollaan. Ala-askelmilta on hyvät näkymät. Videossa äiti oli ilosella päällä ja pisti hieman tanssiksi. Mallia otettu netistä joista lapsetkin juttunsa katsovat.
Eipä nyt kovin pahaa tapahtunut. Kai ne lapset näkee riippuvia palleja ja irvistäviä pilluja kun iskän ja äidin kanssa saunassa ollaan. Ala-askelmilta on hyvät näkymät. Videossa äiti oli ilosella päällä ja pisti hieman tanssiksi. Mallia otettu netistä joista lapsetkin juttunsa katsovat.
Mistä sen videon voi katsella?
Jos lasten isä olisi esittelemällä esitellyt munaansa, niin se olisi syytteessä ties mistä.
Mä jotenkin vaan voin kuvitella miten noi lapset häpeää sitä mutsiaan. Hyi hitto. Mutsi reva leviänä kavereiden ja kameran edessä...
Te jotka täällä sanotte että äidin käytös on ihan normaalia, niin ei IL sitä koko videota näytä. Siitä puuttuu aika paljon pätkiä, jossa nainen koskettelee itseään yms.
Itse näin sen videon kokonaisuudessaan ja ei voi kuin sanoa että hyi hel****i. Se EI ole enään normaalia, että lapsien eessä äiti hiplailee toosaana. Ja kyllä tiesi, että kamera kuvasi.
"Huvittavintahan" tässä on vielä se että hän on miehensä kanssa vielä trauma-perhe-psykoterapeutteja....joo o.
Sääliksi käy lapsia, joiden naamat paljastuu kuvista mitä videosta on otettu. Hetken etsinnällä löyty fb profiilitkin, enkä ole edes mikään tietokone nero!
Missä näkee koko videon sensuroimattomana?
siis riisuituko alasti vai iha nstrippas tankoa käyttäen siis viddu meitsi on 30 ja ku oon mudella käymäs jos se käy suihkus ni se vielläkin pukee melkeen siinä naaman edessä ja näin aina olluhttp://www.iltalehti.fi/uutiset/201701112200052180_uu.shtml
Oulun poliisi tutkii tapausta, jossa oululainen perheenäiti strippasi neljän 10-13 vuotiaan tytön edessä.
Naisen esiintyminen alasti tallentui suorana lähetyksenä Periscope-videopalveluun.
Rikoskomisario Jussi Hyrkäs Oulun poliisista kertoo poliisin tutkivan, täyttyykö tapauksessa jonkun rikoksen tunnusmerkistö.
- Selvää on se, että tässä on tapahtunut selvä ylilyönti ja tarvetta on vähintäänkin lastensuojelullisille toimenpiteille. Esiselvitystä tehdään. Rikosnimike ei ole vielä tarkentunut, mutta se voisi olla esimerkiksi lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, Hyrkäs sanoo.
Poliisin käsityksen mukaan ainakin yksi videolla näkyvistä lapsista on naisen lapsi. Ketään ei ole vielä kuultu tapaukseen liittyen.
Laitappa googleen vaikka "äiti strippasi lasten edessä" tms ja katso löytyykö mitään.
Löysin vain ihan normisettiä. Äiti oli tullut saunasta ja tanssahteli. No pimpsa vilahti, mutta se ei ole vaaralista.

Vaikka oliskin niin ei se sitä tarkoita etteikö tommoisiin pitäis puuttua.Suomessa ei sitten ole yhtään tärkeämpää asiaa!![]()