Häpeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alepa on tämän palstan p1llupol11si. Viestit, jotka sopii hänen ajatusmaailmaan, saa olla.

Mutta esimerkiksi Setistä ja Omppua hän kohtelee todella törkeästi. He kun eivät oikein sovi punikin ajatusmaailmaan.

Alepa vaan katsoo itse peiliin. Ei sinun arvomaailmasi ole se ainoa oikea arvomaailma. Ei sinulla ole oikeutta poistaa muiden viestejä, jos ne eivät sovi sinun arvomaaulmaasi.
Asiaa kirjoittelet. Ja tuossa alla hän taas valehtelemalla jopa itselleen aliarvioi kaikkia muita palstalaisia.

Kommentoi vaikkei muka ole lukenut 😂

Ei ole sillä kaikki kotona, ei kun tuollaista väittää vuodesta toiseen ihan pokkana

Eipä tuosta ole ollut mitään hyötyä.
Ole huoleti. En lue mainitsemiesi nimimerkkien viestejä.

Noh hitto nyt vähän hävettää tavata tyttö. Ku kävi viimeviikolla kämmi tytöllä oli esitys keskiviikkona kirjastolla ja lupasin et tulen katsomaan en oo ikinä missannut tytön esityksiä. Mut hitto tuli juotu alkoa jo edeltävänä lauantaina aina seuraavaan pe asti eli kuuspäivää ja ke tuli viestii et kait oon tulossa ja mä olin just kaupassa hakemassa laatikkoa olutta ku oltiin jo juopoteltu aamusta asti. Jonossa kun luin sen viestin ni pääsi isoon ääneen fuk sana ja kaikki kääntyi katsomaan nih se vähän hävetti. Noh tytölle viestii et anteeksi mä totaalisesti unihdin sun esityksen ja oon jo juonnut kaljaa ku tyttö ei yhtään pidä jos ihminen on edes pikkuisen kaljoissa. Enkä kyl ikinä olekkaan ku tyttö mun kaa ni juonnu mitään noh okei joskus mökillä joku sauna olut jnee. Kaljapäissään vaan niitä juttuja unohtuu mut harmittaa et missasin sen esityksen.
Noh asia sai yllättävän käänteen käytiin tänään tytön kaa serkkui ja siskoi ja ukkia moikkaan. Niin tyttö sanoi et sil onkin viellä yksi esitys jäljellä ja sinne meen vaikka olis ripuli ostan vaikka yli satakiloisille tarkotettui vaippoi😆 ja sit haisen takapenkillä schaisselle😂 noh muut saa haistella haha. Tuleepahan tilaa kun siellä ahdasta. Ainiin tänään on ärsyttänyt ku jengi kävelee vasenta laitaa ja joutuu väistellä niitä siis kaikenikäisiä. Mä ymmärrän koiran lenkittäjät jos vasemalla puolella on nurmikko ja niiden oikealla autotie koira tykkää just pisseist ja nuuskimisest ni joo niitä mä väistän sit tietty pikkulapset jotka hqahuilee muissq maailmoissaan ja seilaa laidasta laitaan nih juuh ymmärrän eikä se haittaa itsekin haahuilin lqpsenq nyt muistui mieleen päikkyikäsenä vai eskari nih olin kävelemässä kadun yli ja päikyn täti meinqa ajaa päälle. Sqnoi mun iskälle et mun katse oli ollut ylhäällä pilvissä ja sit kerran lapsena auto törmäsi minuun ku ylitin kahta kaistaa sqamaqn suuntaan nih se eka auto pysähtyi ja antoi tilaa mut toiselta ei pysähtynytkään vaan törmäsi minuun ja lensin pyörän selästä muutaman metrin mut en muista että olisi tullut naarmuakaqn kuski hädissään jq jotqin tietoi annoin ja jatkoin matkaa kaverille pyörälleekkään juuri mitään tapahtunut. Noh asiqan teqtterista tyttö esittää kuningasta ja tottakait haluun nähä miten tyttö vetää kuninkaan roolin. Ja katselen erittäin tuimasti millaisen kuninkaan ohjaaja on tehnyt. Et jos esitetty kuningas ei mielytä minua saatan mestauttaa ohjaajan😉 senaatintorille sitten kunnon piilupölkyn varaak. Mut jes nyt aletaan pelaan monopolia ja syömään suklaa jädee. Hyvää illan jatkoa kaikille

Yhteistyössä