V
vieras
Vieras
Pomo alkaa jo kohta hermostumaan, kun lapsi koko ajan kipeänä. Varmaan saan kohta jo kenkää
Ei ole helppoa tämä äitiyden ja työelämän yhdistäminen!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sellastahan se on pienten lasten kanssaymmärrystä ja pitkää pinnaa vaaditaan pomoltakin, mut ei sen takia potkuja saa antaa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kolmivuorotyössähän tulee vapaatakin ihan kivasti. Kai miehesi käyttää ne? Ettet joudu hänen vapaapäivänään sairasta lasta kotona hoitamaan? Meillä oli eka puoli vuotta ihan kamalaa: lapsi oli varmaan enemmän sairaana kuin hoidossa. Sit vähän on jo helpottanut. Viimeisen puolen vuoden aikana olen ollut puolitoista päivää sairaan lapsen vuoksi kotona, mies sen yhden puolikkaan päivän.
Alkuperäinen kirjoittaja metsätähti:siis mitkä "lapsen sairaspäiviin" varatut päivät??Mä oon luullut että kolme päivää saa lakisääteisesti hoitaa sairasta lasta kotona?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehellä töistä tasan kolme päivää vuodessa varattu sairaan lapsen hoitamisen (ei asuta Suomessa,joten tuo lakisääteisyys ei päde meillä).
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kolmivuorotyössähän tulee vapaatakin ihan kivasti. Kai miehesi käyttää ne? Ettet joudu hänen vapaapäivänään sairasta lasta kotona hoitamaan? Meillä oli eka puoli vuotta ihan kamalaa: lapsi oli varmaan enemmän sairaana kuin hoidossa. Sit vähän on jo helpottanut. Viimeisen puolen vuoden aikana olen ollut puolitoista päivää sairaan lapsen vuoksi kotona, mies sen yhden puolikkaan päivän.
? Ota huomioon, että myös kolmivuorotyössä olevan ihmisen on joskus nukuttava. :xmas: