Mielellään kuvalla! =)
Mun:
Se valkonen missä lukee ÄITI on t-paita. Alalaidassa lukee viel lapsen nimi ja 2007. :heart:
Mun:
Se valkonen missä lukee ÄITI on t-paita. Alalaidassa lukee viel lapsen nimi ja 2007. :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 14:01 vieras kirjoitti:mä sain pojalta sen liinan, johon oli omin pikku kätösin kirjaillut kummun ja kaks ristiä. =) Pienemmältä kukkasen.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 14:06 vieraampi kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 14:01 vieras kirjoitti:mä sain pojalta sen liinan, johon oli omin pikku kätösin kirjaillut kummun ja kaks ristiä. =) Pienemmältä kukkasen.
saanko udella, että miksi?kuulostaa vähän kauhealta, mutta varmaan joku hyvä syy?
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 14:09 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 14:06 vieraampi kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 14:01 vieras kirjoitti:mä sain pojalta sen liinan, johon oli omin pikku kätösin kirjaillut kummun ja kaks ristiä. =) Pienemmältä kukkasen.
saanko udella, että miksi?kuulostaa vähän kauhealta, mutta varmaan joku hyvä syy?
huumorimielessä kuulema tehnyt. Musta se on ihana. En ole niin herkkis että heti epäilisin jotain. Sitäpaitsi poika kertoo joka päivä rakastavansa minua, ja halii usein, että se siitä "poikkeavuudesta".
Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:tytöltä 5½v omien vanhojen rintsikkojen olkaimen jonka se oli pakannut gigantin sanomalehteen
no lahja mikä lahja =)