ÄitienpäivälahjaPINO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi-Kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Helmi-Kana

Aktiivinen jäsen
18.02.2005
2 135
0
36
Turun seutu
Mielellään kuvalla! =)

Mun:
v.php

Se valkonen missä lukee ÄITI on t-paita. Alalaidassa lukee viel lapsen nimi ja 2007. :heart:

Ihania kortteja * 4 ,joista kahdessa mahtavat runot... Äiti sahaa tukkia, mut ei aja trukkia.. jne.. :laugh: itsetehty valokuvakehys,jossa valmiina kuva, painettu tyynyliina ihanilla pienillä roiskeilla :D , timanttikorvikset mieheltä sekä Victorias secret-paketti :)

parasta kuitenkin se,kun mies tuli matkoiltaan ja ollaan koko perhe taas koossa :heart:

Lasten (2,5v. ja 6,5v.) tekemät kortit, pienempi oli tehnyt päiväkodissa kangasväreillä painetun "kesäkassin" ja isompi eskarissa tyynyliinan. Olivat käyneet myös mummin kanssa ostoksilla, isompi osti hianon jättimukin (kun äiskä on niin kova juomaan kahvia...) ja pienempi söpöjä pannunalusia :heart: . Lisäksi sain ihkun vaaleanpunaisen ruusun, ja mies kunnostautui aamukaffin keitossa joka juotiin tietysti uudesta mukista :D .

Sain pojaltani ja mieheltäni hopeisen rannekorun jossa roikkuu turkoosin sininen sydän sekä samaa sarjaa olevan kaulakorun. + kortit. Sekä veivät minut ravintolaan syömään äitienpäivä lounaan. :heart:

sain loput osat keräämästäni astiasarjasta, kun sen valmistus loppuu. mä oisin muuten käynyt ne ite ostamassa, mutta kun sattu toi äitienpäivä niin sopivasti kohalle niin "tilasin" mieheltä.

ja sitten esikoinen oli kerhossa maalannu mulle ostoskassin, aivan ihana! :heart: pienimmäiset muisti äitiä ihan vaan olemassaolollaan.

illaksi on mies kuulemma varannut vielä jotain lätkämatsinkattomisherkkua, vesi kielellä ootan!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 14:01 vieras kirjoitti:
mä sain pojalta sen liinan, johon oli omin pikku kätösin kirjaillut kummun ja kaks ristiä. =) Pienemmältä kukkasen.

saanko udella, että miksi? :o kuulostaa vähän kauhealta, mutta varmaan joku hyvä syy?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 14:06 vieraampi kirjoitti:
\
mä sain pojalta sen liinan, johon oli omin pikku kätösin kirjaillut kummun ja kaks ristiä. =) Pienemmältä kukkasen.

saanko udella, että miksi? :o kuulostaa vähän kauhealta, mutta varmaan joku hyvä syy?

huumorimielessä kuulema tehnyt. Musta se on ihana. En ole niin herkkis että heti epäilisin jotain. Sitäpaitsi poika kertoo joka päivä rakastavansa minua, ja halii usein, että se siitä "poikkeavuudesta".

No, mieheltä en saanut mitään, en edes onnitteluja. Tosin olen jo tottunut siihen; heidän perheessään ei ole koskaan muistettu juuri minään juhlapäivinä. Kieltämättä ottaa aivoon aina silloin tällöin, koska omassa perheessäni on aivan toisenlaiset tavat. Olenkin ajattellut lopettaa mieheni muistamisen merkkipäivinä. Miksi minäkään näkisin vuodesta toiseen vaivaa kyseisen asian eteen, kun hänkään ei sitä tee...(Anteeksi ot-vuodatus...)

Mutta, lapset (kohta 7v ja 4v) olivat hoidossa askarrelleet ihanat valkovuokkotaulut, joiden taakse olivat piirtäneet perheemme kuvan. Esikoinen oli lisäksi eskarissa askarrellut ihanan ruusun ja perhosen. Tuli kyllä noista tosi hyvä mieli! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 14:09 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 14:06 vieraampi kirjoitti:
\

huumorimielessä kuulema tehnyt. Musta se on ihana. En ole niin herkkis että heti epäilisin jotain. Sitäpaitsi poika kertoo joka päivä rakastavansa minua, ja halii usein, että se siitä "poikkeavuudesta".

:laugh: okei sitten! mä heti aattelin että jos teillä on vaikka jotain läheisiä kuollut tai jotain... :ashamed: mulla tämmösiä surullisia tulee ekana mieleen.

Yhteistyössä