Äitillä paloi pinna...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermopinne päässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermopinne päässä

Vieras
Mulla on 12 ja 9 v pojat,ja koko tän päivän ne on vaan tapellu ja huutanut toisilleen.Mikään ei suju kun sekunnin ja sit taas *kaboooom*

Nyt mulla sit paloi pinna totaalisesti,kun miljoonannen kerran kävin niitä irrottelemassa toisistaan ja komentamassa sovinnollisiin leikkeihin,peleihin..
Nappasin sumutepullon ja ruiskautuin molemille pojille niskaan vettä siitä (onhan se kerrottu että kissanpennutkin saa oppimaan tuolla tavalla pois kukkaruukuista tmv)..Hetken molemmat oli niin hömistyneitä etteivät saaneet sanaa suustaan..Ah rauha,kesti se ainakin 5 minuuttia..

Miten nuista voikaan lähteä sellainen meteli..ensi kerralla varmaan saan viskata sankolla vettä niitten niskaan..

meillä on aavistuksen nuoremmat lapset ja ovat tyttöjä, mutta osaavat kanssa kiitettävästi tapella. Tein myös samalla tavalla kerran. Ja lapsien ilmeet olivat näkemisen arvoiset. Kysyivät että äiti miksi sinä näin teit? Tuo oli todella tuhmaa.

sen jälkeen en voinut muuta kuin nauraa. Itse he siinä tuhmuuksia koko ajan teki ja heti olivat äitiä komentamassa.

Yhteistyössä