Äitinä juhannusaaton keikalle.. mitä mieltä tästä tilanteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oon menossa äidillemme juhannukseksi lapseni kanssa ja ystäväni on kysynyt minua juhannuskeikalle perjantai-illaksi. Mieleni tekisi kauheesti mennä, mutta en kehtaa jättää lastani äidille hoitoon juhannusaattoillaksi. Äitini on siis uskovainen, eikä hyväksy mitään juhlimista, keikkailua saatika alkoholia. Hänellä ei ole kyllä mitään menoja tuolloin, mutta en vaan uskalla kysyä.

Ystäväni on laskenut koko juhannuksensa minun varaan, vaikka varoittelin häntä, että en välttämättä pääse. Hän on kysynyt jopa minun yhtä sukulaismiestä hoitamaan lastani juhannusaattoillan.. Olin tuosta ihan mykistynyt, mutta tuntuu siltä, että en kehtaa jättää lastani edes tämän sukulaismieheni hoiviin, vaikka hänelläkin on saman ikäinen lapsi ja oli sanonut että tänne vain.

Mieleni tekis kovasti mennä. Tosin se maksaa, ja rahaa ei ole koskaan liikaa, ja paikka sijaitsee kohtuu matkan päässä että taksilla ei ainakan ole vara matkustaa. Olenkin miettinyt, että (jos nyt vain kehtaan lähteä) menisin omalla autolla ja en joisi mitään, korkeintaan yhden lonkeron heti alkutuimaan jos sitäkään, ja ajaisin sitten yön kähmässä takaisin kotiin.

Ärsyttävää tällainen, kun ei osaa päättää ja hävettää jättää lasta kenellekään hoitoon minun keikkailtani takia ja vielä juhannusaattoiltana :/

Mitä te tekisitte?

[QUOTE="vieras";24036853]Oon menossa äidillemme juhannukseksi lapseni kanssa ja ystäväni on kysynyt minua juhannuskeikalle perjantai-illaksi. Mieleni tekisi kauheesti mennä, mutta en kehtaa jättää lastani äidille hoitoon juhannusaattoillaksi. Äitini on siis uskovainen, eikä hyväksy mitään juhlimista, keikkailua saatika alkoholia. Hänellä ei ole kyllä mitään menoja tuolloin, mutta en vaan uskalla kysyä.

Ystäväni on laskenut koko juhannuksensa minun varaan, vaikka varoittelin häntä, että en välttämättä pääse. Hän on kysynyt jopa minun yhtä sukulaismiestä hoitamaan lastani juhannusaattoillan.. Olin tuosta ihan mykistynyt, mutta tuntuu siltä, että en kehtaa jättää lastani edes tämän sukulaismieheni hoiviin, vaikka hänelläkin on saman ikäinen lapsi ja oli sanonut että tänne vain.

Mieleni tekis kovasti mennä. Tosin se maksaa, ja rahaa ei ole koskaan liikaa, ja paikka sijaitsee kohtuu matkan päässä että taksilla ei ainakan ole vara matkustaa. Olenkin miettinyt, että (jos nyt vain kehtaan lähteä) menisin omalla autolla ja en joisi mitään, korkeintaan yhden lonkeron heti alkutuimaan jos sitäkään, ja ajaisin sitten yön kähmässä takaisin kotiin.

Ärsyttävää tällainen, kun ei osaa päättää ja hävettää jättää lasta kenellekään hoitoon minun keikkailtani takia ja vielä juhannusaattoiltana :/

Mitä te tekisitte?[/QUOTE]

Sinuna jättäisin lapsen hoitoon, ja lähtisin juhannuskeikalle. Kyllähän sitä nyt joskus voi käydä jossain, varsinkin jos alkoholinkäyttösi on maltillista ja kyse on vain yhdestä illasta. Mene ja nauti ystäväsi kanssa.

Mun äiti on kans uskovainen, ja vaikka muuten onkin mielellään lapsenlapsensa kanssa ja on aikonut joskus ottaa yöksikin (vauva vasta 3kk) niin ei kuulemma silloin ota jos oon menossa ryyppäämään. Ja hänen mielestään siis keikalla käynti = ryyppääminen. Olisin taannoin halunnut mennä eräälle keikalle joka oli täällä kotikaupungissa, enkä olisi edes ryypännyt. Mutta hän ei ota lasta jos en tee jotain hänen mielestään järkevää hoidon ajan.

Sinuna menisin ja jättäisin lapsen sukulaiselle hoitoon :)

Jätät vaan sinne sukulaismiehelle :) Ei se sanois että sinne voi jättää jos se oikeesti ois sille joku kauhee ongelma.

Mun kaveri on kanssa tollanen samanlainen ettei koskaan kehtaa jättää hoitoon lasta.Oon sanonut sille sata kertaa että tuo vaan tyttönsä tänne meille mutta ei se sitä koskaan tuo sitten vaan harmittelee kun ei pääse mihinkään...SE on ärsyttävää!

Jätät vaan sinne sukulaismiehelle :) Ei se sanois että sinne voi jättää jos se oikeesti ois sille joku kauhee ongelma.

Mun kaveri on kanssa tollanen samanlainen ettei koskaan kehtaa jättää hoitoon lasta.Oon sanonut sille sata kertaa että tuo vaan tyttönsä tänne meille mutta ei se sitä koskaan tuo sitten vaan harmittelee kun ei pääse mihinkään...SE on ärsyttävää!

Niin, kyllä mä uskon että hän ottais lapseni ihan mielellään, ilman ongelmia. Mutta joka tapauksessahan äitini saa tästä tietää ja ou mai gaad. Tuli on irti sen jälkeen :D Siis tarkoitus olis olla koko juhannus tuola äitini luona.

Ehkä minä keräilen rohkeutta ja otan ja menen :) ja mulle tosiaan alkoholi ei oo mikään iso juttu. En tule känniin ikinä. Joten miksi juoda, jos se ei mene päähän :)

Ota ihmeessä hoitoapu vastaan kun sellaista on tarjolla! jos tuntuu kiusalliselta, tarjoa sukulaismiehelle vastapalveluksi joskus itse hoitoapua :) Jos kyse ei ole ihan viimeisistä rahoista, menisin varmaan taksilla (jos matka on sellainen, ettei viitsi kävellä tai pyöräillä), koska ei ole tuhlausta käyttää rahaa kerran vuodessa siihen että saa itse nauttia jostain muustakin kuin lasten kanssa kotona olemisesta :)

[QUOTE="a p";24036918]Niin, kyllä mä uskon että hän ottais lapseni ihan mielellään, ilman ongelmia. Mutta joka tapauksessahan äitini saa tästä tietää ja ou mai gaad. Tuli on irti sen jälkeen :D Siis tarkoitus olis olla koko juhannus tuola äitini luona.

Ehkä minä keräilen rohkeutta ja otan ja menen :) ja mulle tosiaan alkoholi ei oo mikään iso juttu. En tule känniin ikinä. Joten miksi juoda, jos se ei mene päähän :)[/QUOTE]

Tuosta äidistäsi, että et kai hänelle ole tilivelvollinen aikuisena ihmisenä? Yritä ajatella niin.

olet vissiin aikuinen ihminen joten älä välitä äitisi mielipiteestä. Jos juhannuspäivä menee keikan takia tapellessa niin älä mene äidillesi ollenkaan.

Jätä muksu sinne sukulaismiehelle ja nauti keikasta. Ota kuppia vaan sen verran että oot kuitenki aamulla skarppina.

Voi hyvä ihme! Jätä se lapsi sukulaismiehelle ja sano äidillesi, että olet aikuinen ihminen ja voit kyllä ihan itse päättää menoistasi. Jos äitisi hermostuu niin omapa on ongelmansa. Hauskaa keikkaa!

siis voi apua, älä anna äitis pomottaa sua tuolla tavalla! ei hänellä ole mitään oikeuksia urputtaa sinulla jos hoidat tehtäväsi äitinä seuraavana aamuna kuitenkin kiitettävästi :)

menet ehdottomasti keikalle ja sanot suroat sanat äidillesi.

Juhannus on mammojen pakollinen ryyppyjuhla joten pakkohan sinne olisi mennä et voi poiketa muista kaksplus mammoista

Väärin. Palstamamma juhlii juhannusta PERHEEN kesken kesämökillä. Illalla nautitaan Pommacia ja pelataan seurapelejä. Nukkumaan mennään klo 21.
Jos edes ajattelet alkoholia, olet saanut lapsesi liian aikaisin ja nuoruus on jäänyt elämättä.
Saati nyt keikat tai festarit!! härregyyd! MIKSI EDES TEIT LAPSI, KUN ET HEIDÄN KANSSAAN VIITSI OLLA??!

Mun äiti on kans uskovainen, ja vaikka muuten onkin mielellään lapsenlapsensa kanssa ja on aikonut joskus ottaa yöksikin (vauva vasta 3kk) niin ei kuulemma silloin ota jos oon menossa ryyppäämään. Ja hänen mielestään siis keikalla käynti = ryyppääminen. Olisin taannoin halunnut mennä eräälle keikalle joka oli täällä kotikaupungissa, enkä olisi edes ryypännyt. Mutta hän ei ota lasta jos en tee jotain hänen mielestään järkevää hoidon ajan.

Sinuna menisin ja jättäisin lapsen sukulaiselle hoitoon :)

Jos mun äitini olisi tuollainen kusipää, valehtelisin pokkana meneväni suviseuroihin ja paahtaisin ryyppäämään ihan vittuuttani :D

Menet! Ethän sä mene ryyppäämään, jos autolla lähdet. Ehkä äitisi voisi silloin lasta hoitaa? Tai sitten sille sukulaismiehelle. Tuskin noita tilaisuuksia mennä kovin usein tulee, joten mene ihmeessä.

Oho! Mikäs nyt on, kun ei vielä yhtäkään paheksuvaa kommenttia ole tullut. Ja vielä sukulaisMIEHELLE saatat jättää lapsen. Eihän miehet osaa lapsia hoitaa! Tai saattaa olla pedofiilikin tuommoinen tapaus.

Ei vais. Mene ihmeessä, ja nauti!

Yhteistyössä