Äitini ärsyttää !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana

Vieras
Suoraan sanottuna vituttaa kun olen rv 34 raskaana ja rakenneultrassa sekä 4D utrassa sanottu että lapsi on tyttö ja äiti väittää koko ajan MAHANI MUODON perusteella että poika tulee... Huoh. Mulla on aikasemmin 4 poikaa joista nuoremmat ovat 3v ikäiset kaksoset. Olen pitkään toivonut tyttöä ja nyt olis tyttö tulossa. Kätilö ja kaksi lääkäriä sanoivat että tyttö tulee. Olen jo ostellut tyttöjen vaatteita ja vaaleanpunaiset vaunut yms. Ollaan miehen kanssa innoissamme tästä tytöstä mutta kun tänään äidilleni kerroin että tyttö tulee niin hänen hölmöt jutut saivat minut epäilemään tuleeko tyttöä sittenkään :(

Voi sua! Tiedän tunteen, mullaki kolme ekaa on poikia ja neljäs tyttö:)

Usko nyt kumminki niitä ultraajia ennemmin kuin äitisi höpinöitä. Mulla on muuten ollu kaikilta just semmonen perinteinen poikamaha. Et ihan hölynpölyä tuommoset mahajutut! Kyllä mä ainaki uskaltaisin luottaa, et te sen tytön saatte:)

Kyllä äidit on aina oikeassa. Minunkin äiti väitti mulle kun olin teini että poltan kuulemma tupakkaa. Itse en siitä tiennyt mitään. Aikuisena kun opiskelin tiettyä alaa, hän väitti että en opiskele. No nyt olen kuitenkin valmistunut. Nykyisin en viitsi enää kertoa omia asioitani hänelle, hän on asiat jo valmiiksi päättänyt.

• Tykkää
Reactions: musta kahvi
Kiitos minni, täällä mä itkeskelen ja katselen näitä tyttöjen vaatteita. Ei sinänsä haittaisi vaikka poika tulisi mutta ollaan jo keretty tottua tyttöajatukseen :(

Minulla on kaksi tyttöä ja yksi poika, kaikista on ollut "poikamaha". Kyllä se vatsan muoto riippuu ihan muista asioista kuin lapsen sukupuolesta. Jos ultrassa on tyttöä lupailtu, niin kyllä se varmasti tyttö on.

No siellä mahassa se on jo jompi tai kumpi, eikä sille asialle voi enää mitään ultra sen enempää kuin äitiskään.

Ehkä äitisi tarkoittaa sillä lailla suojata omaa pienokaistaan (sinua) pettymykseltä, että haluaa muistuttaa että ultrat voi joskus olla myös väärässä (vaikka harvoin). Ja rakashan tuo pieni on sekä sinulle että äidillesi, on hän kumpi tahansa.

Kyllä täytyy myöntää, etten uskaltanut 100% varmasti luottaa siihen että saamme tytön, ennen kuin itse pääsin asian toteamaan.

Mutta, eikö nuo 4D ultrat oo tosi tarkkoja ja jos useampi on sanonut samoin, niin kyllä se nyt melko suuri todennäköisyys siihen tyttöön on! Älä murehdi :)

Yhteistyössä