V
vierailija
Vieras
Hän siis sanoi että olen paha ja ilkeä ja käytti esimerkkeinä tilanteita, joissa olin jotenkin epäonnistunut, mokannut tms. Hän ei siis halunnut minun näkevän itseäni sinä ihanana ja kivana ihmisenä, jona itseni näin, vaan omilla silmillään, ilkeänä ja pahana ihmisenä, jonka hän minussa näki, enkä tiedä miksi. Siis vaikka olisikin näin nähnyt, niin miksei mennyt saatana hoitoon? Sehän kertoo ainoastaan hänestä, ei minusta mitään, jos omaa lastaan pitää ilkeänä ja pahana. Vain hirviöidiootit pitävät ja siis HALUAVAT kertoa näkemyksensä lapselle ja poistaa lapsen oman näkemyksen, joka on päinvastainen, hyvä, aurinkoinen ja positiivinen. Äidillä on kuitenkin lapseen paljon valtaa ja iso auktoriteetti, joten lapsen on aika vaikeaa uskoa itseään, jos äiti HALUAA SAADA SINUT USKOMAAN, että äiti on oikeassa ja sinä olet paha ja ilkeä, pahantahtoinen lapsi. No, KUKAPA lapsi sitä tuollaiselle äidille käyttäytyisi tämän toivomalla tavalla? Vain joku vitun Inkeri Ankeroinen tai muu ankea urpo, joka mä en ollut.
Tuollaisia kusipäitä pitää hiukan kouluttaa, jotka eivät hakeudu saatana hoitoon ajateltuaan pahaa lapsestaan ja toimittuaan myös ajatuksensa mukaisesti lastaan kohtaan.
Tuollaisia kusipäitä pitää hiukan kouluttaa, jotka eivät hakeudu saatana hoitoon ajateltuaan pahaa lapsestaan ja toimittuaan myös ajatuksensa mukaisesti lastaan kohtaan.