Äitini(juoppo)meni sitten lopettamaan siskoni koiran eikä kertonut kelleen mitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no oli sairaus tai oma valinta niin eipä siinä tarvitse läheisten pilata omaa elämäänsä hyväksymällä sitä että toinen yrittää koukuttaa ja kerätä ympärilleen lähesiriippuvaisia. minun äitini on samanlainen rapajuppu kuin aloittajan, mutta onneksi nykyjään enää ei häiritse minun elämääni. minunkin koiran on äitini lopettanut salaa, tosin oli vanha ja sairas, mutta olisin halunnut sen käydä silti hyvästelemässä jne..

Ne on niin hyviä kerjään sääliä ja valehtelemaan ja lupailemaan... Välit poikki on paras lääke.

[QUOTE="Seija";23766118]Minä puolestaan tiedän sellaisen tapauksen ihan lähipiiristä jossa perheen tytär (n.12v) lähti jonnekin kesäleirille viikoksi ja sillä välin hänen isänsä ampui heille muutamaa viikkoa aiemmin syntyneet kissanpennut (6kpl). Ne oli tälle tytölle tosi rakkaita ja leirille lähtökin oli hyvin vaikea, koska ei olisi raskinnut jättää kissoja siksi aikaa...no tyttö sai melkoisen shokin sitten kotiin palattuaan...:(

Ja tässä siis ei ollut viinalla eikä alkoholisteilla mitään tekemistä asian kanssa.[/QUOTE]

No näitäkin ikävä kyllä löytyy. Mun kaverin kissavauvat (kun oltiin lapsia) oli ihan "tervejärkinen" uskovainen perheenisä heittänyt autotallin seinään... kun eroon niistä piti päästä.

Mulle tuli paha olo näitä lukiessa. Miksi ne juopot ottaa eläimiä ja tekee lapsia? Eikös se viina näyttele elämässä pääosaa. Miksi siihen pitää ottaa muita kärsimään...

[QUOTE="Rouva";23766247]No näitäkin ikävä kyllä löytyy. Mun kaverin kissavauvat (kun oltiin lapsia) oli ihan "tervejärkinen" uskovainen perheenisä heittänyt autotallin seinään... kun eroon niistä piti päästä.[/QUOTE]

Mikä ihme joitakin ihmisiä vaivaa?!!?? Sais tolle ukolle tehdä samalla tavalla..

Yhteistyössä