äitini omii vauvani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikku äiti

Uusi jäsen
07.11.2005
13
0
1
se on aivan kamala akka!! annoin vauvani hoitoon hänelle yhdeksi yöksi hänen pyynnöstään. hän meni antaa beibille pottupilttä vaikka nimenomaan kielsin. vauva 3kk täysimetyksellä. arvatkaa vain oliko masu kipeä.. sitten se oli antanut vauvan imeä omaa rintaansa!!! sairasta!! imetys on äidin ja vauvan intiimi asia!! äitini on aivan seko!! hän haluaa aina työnnellä vaunuja kun ollaan kaupungilla ja muutenkin jotenkin haluaa että vieraat ihmiset luulisivat että vauva on hänen.. ja hän olisi koko ajan tulossa käymään katsomaan mummin murua.. ja sitten kun hän on meillä hyvä jos näen vauvaa kun se kävelee ympäsi kämppää mua "karkuun" vauva sylissään ja jos vauva itkee nälkäänsä niin äitini ei usko että sillä on nälkä vaan "pientä kitinää ne vauvat aina kitisee ole nyt vaan mummin sylissä, mummi hyssyttelee, ota nyt muru tuttia...jne" mä tulen hulluksi!!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 15:57 pikku äiti kirjoitti:
hän haluaa aina työnnellä vaunuja kun ollaan kaupungilla.. ja hän olisi koko ajan tulossa käymään katsomaan mummin murua.. ja sitten kun hän on meillä hyvä jos näen vauvaa kun se kävelee ympäsi kämppää mua "karkuun" vauva sylissään ja jos vauva itkee nälkäänsä niin äitini ei usko että sillä on nälkä vaan "pientä kitinää ne vauvat aina kitisee ole nyt vaan mummin sylissä, mummi hyssyttelee, ota nyt muru tuttia...jne" mä tulen hulluksi!!!!!

Tältä osin kuin &%¤#"" anoppini!

Mulla melkein samanlainen kohtalo anopin kans...ilman että omaa rintaa tarjois, mutta kalja maistuu kyllä anopille..myös sillo ku ollaa kylässä. Luulee etten muka tiedä ja tajua.. oon maininnut miehelleni asiasta.. tsemiä sulle ja voimia.....ei tosiaan noin saa tehdä......

Nyt puhut äitisi kanssa ja niin että ymmärtää, että vauva on sinun ja sinä hoidat sen. Mummi saa leperrellä mutta siinä se. Älä anna mummin kanniskella vauvaa äläkä missään nimessä yökylään. Mummillasi voi olla jopa joku sairaus että käyttäytyy noin.
kyllä minunkin äidilläni oli lievästi tuollaista taipumusta mutta tein asiat hänelle selväksi, nätisti.
ja nyt kun lapsia kaks ja mummu jo väsyy niin eipä ole enää niin kimpussakaan.
luulenpa et joillakin mummuilla tulee niin voimakkaasti kaipuu siihen aikaan kun omat lapset oli pieniä että haluaisivat elää sen uudelleen lastenlasten kautta. mutta äitisi todellakin menee liian pitkälle ja asialle pitää tehdä jotain.

Yhteistyössä