T
tuustinen
Vieras
Eli oletteko nähneet ensin lapset vai miehesi exän?Ja millainen tapaaminen miehesi lasten äidin kanssa oli?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hui...kuulostaa hurjalta että lapsesi on naisen seurassa jota et edes tunne?
ja niin sinulle toinen vieras,eli lasten isä ei ollut mukana ollenkaan?Ihan vain äitien kesken hoiditte lasten tapaamisen![]()
Kyllä luulen että haluamme nähdä toisemme kun lapsia mukana jutussa kuitenkin.
Hui...kuulostaa hurjalta että lapsesi on naisen seurassa jota et edes tunne?
Nomuuta en osaa sanoa kuin elä hitossa tituleeraa ittees äitipuoleks, lapsilla on äiti sinä olet isin nainen. Jos äiti kuolee niin sitten vapautuu äitipuolen paikka![]()
Entä jos lapsi itse haluaa tai sattumalta kutsuu isän uutta vaimoa äidiksi? Torunko? En ole sille linjalle lähtenyt. Lapset saavat itse päättää kutsuvatko minua etunimeltä vai miten. Toisinaan sanovat äidiksi.
Kyllä,hyvin ajateltutämä asia vain minulle niin uusi että pitää miettiä eri näkökulmista.Hienosti olet asian ajatellut
![]()
No jos lapset ottaa äidiksi ei sille mitään voi. Mutta tavallaan nostaminen siihen rooliin ei mun mielestä ole ok. Ex-anoppi käski lapsiaan aikoinaan kutsumaan uutta miestään isänä ja kaikki muksut oli todella vaikeena siitä asiasta kun ei he sitä ukkoa isänään kokenu ja heillä siis oli ihan oikea kunnollinen isäkin olemassa...
Nomuuta en osaa sanoa kuin elä hitossa tituleeraa ittees äitipuoleks, lapsilla on äiti sinä olet isin nainen. Jos äiti kuolee niin sitten vapautuu äitipuolen paikka![]()
höpöhöpö, lapselle se on paljon helpompi ymmärtää äitipuolena/isäpuolena. Tai mulle ainakin oli. Ja helpompi se on lapselle puhuakin äitipuolesta/isäpuolesta kuin isin/äidin uudesta miehestä/naisesta. Aikuisten ei kannattais olla liian reviiritietoisia näissä asioissa vaan ajatella ennemmin sen lapsen kannalta. Ero on muutenkin vaikee niin ei tarvis enää siihen päälle alkaa miettiin mitä termejä käyttää ettei äiskä loukkaannu...