äitiseuraa Espoosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kotona kököttäminen yksikseen alkaa pikkuhiljaa ärsyttää, ekat puoli vuotta meni ihan kivasti, mutta nyt pitäisi löytää jotain kivoja mammakavereita mahdollisimman läheltä kotia. Vauva kun on niin pieni, ettei oikein pihalle/puistoon ole järkeä lähteä kököttämään. Seurakunnan perhekerho tuossa lähellä olisi, mutta jotenkin vierastan ajatusta, siis että siellä käy vaan sellaisia "yltiösosiaalisia lapsilleen omistautuneita-kantoliina-imetänkaksivuotiaaksi-luomuäitejä...

Löytyisiköhän täältä kahviseuraa, mielellään jostain Espoon keskuksen- Kauniaisten väliltä.

Kannattaa kyllä mennä eri kerhoihin rohkeasti. Mun ystäviä on käynyt Suvelan avoimessä päiväkodissa, viihtyneet erinomaisesti. Itse olen pyörittänyt yhtä MLL:n perhekahvilaa, löytyisikö sellaista toimintaa läheltä.

Itse olen jo työelämässä, niin minusta ei kaveria saa.

Heya. I was thinking about adding a website link back to your site since both of our sites are based mostly around the same topic. Would you prefer I link to you using your site address: or web site title: . Be sure to let me know at your earliest convenience. Thankyou

Yhteistyössä