äitiys ei ole täyspäisen hommaa

Taevahan Tosi

Aktiivinen jäsen
28.01.2008
11 227
2
38
:laugh: ei simpura siis aivoihin on kyllä joku katve alue tullu sen jälkeen kun muksu synty siis voin pistää ihan tuosta vaan rahaa lapsen kamppeisiin mutta itselle en raskis ostaa sitten yhtään mitään *kyllä minä olen se rääsyläinen josta ajattelit, et voi ei miten joku ilkee liikkua tuommosis kuteissa :wave: :snotty: *

Oon tässä siis haaveillu et kohdan kevät tulee niin ostan itselle takin ja aina kun oon semmosen ohi kulkenu miettiny vaan et ompa kallis, ja nyt sitten pistin muksun muutamaan vaatteeseen saman verran rahaa kun siihen takkiin ois menny niin ihan tuosta vaan ja nämä vaatteet ois varmaan saanu jostain marketista paaljon halvemmalla ja vieläkään en raski itselle sitä takkia ostaa :snotty:

Mulla on samaa vikaa... :snotty:

Tosin tällä viikolla on kunnostautunu ja oon ostanu itselleni jo farkut, kolme paitaa ja kevät takin. :D

Pieni pakkokin tosin, kun alkoi vaatteet kirjaimellisesti hajota päältä. :saint:

Mut meidän muksulla on vaikka mitä. Ulkokamppeetkin sitä reimatecia. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Tosin tällä viikolla on kunnostautunu ja oon ostanu itselleni jo farkut, kolme paitaa ja kevät takin. :D

Pieni pakkokin tosin, kun alkoi vaatteet kirjaimellisesti hajota päältä. :saint:

siis Wau :D mitenkähän mä pystysin tuohon samaan et kävisin vaikka vaan sen takin ostamassa :ashamed:

Niin tuttua... Juuri viikko sitten käytin tyttöjä kampaajalla ja kävin sen jälkeen vähän vaatekaupoilla (pari paitaa olisi tarvinut ostaa itselle). No pari paitaa löytyi kyllä... mutta tytöille, joilla muutenkin kaapit pullollaan vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:

siis Wau :D mitenkähän mä pystysin tuohon samaan et kävisin vaikka vaan sen takin ostamassa :ashamed:

Mä pakottauduin. Siis oikeasti pakottauduin.
Pikkasen kyllä huvitti, kun tulin kotiin. Kassissa oli sitten myös kolme paitaa neidille + kaks pipoa.. :snotty: Ja ne ei taaskaan tehneet kyllä yhtään tiukkaa. :saint: (mut kyllähän kevääksi tarvitaan pipoja ja varsinkin, kun sain sen toisen Kivat-pipon -80 %)

Alkuperäinen kirjoittaja Äitinsä pilaama:
Kunhan muistatte ettette ole lapsellenne katkeria ja huomauttele asiasta marttyyrityyliin kun lapsi on teini ja haluaisi taas uusia vaatteita..

Täytyy varmaan rueta aivopeseen muksua ajoissa et alekorista ostetut kivan kirjavat vaatteet on kivoja :xmas:

Mä pakottauduin. Siis oikeasti pakottauduin.
Pikkasen kyllä huvitti, kun tulin kotiin. Kassissa oli sitten myös kolme paitaa neidille + kaks pipoa.. :snotty: Ja ne ei taaskaan tehneet kyllä yhtään tiukkaa. :saint: (mut kyllähän kevääksi tarvitaan pipoja ja varsinkin, kun sain sen toisen Kivat-pipon -80 %)

No niin sieltä se tunnustus tuli et ei voinu vaan itselle ostaa kun mentiin taas lasten vaateosaston kautta :laugh:

Yhteistyössä