Äitiys on ihan kamalaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mie"

Vieras
Nyt kun lapsi on reipas puoltoista vuotta niin vaaratilanteet vain lisääntyvät jatkuvasti. En ole aikaisemmin ollut yhtään huolissani lapsen puolesta, mutta nyt olen huolissani ihan koko ajan :(

Lapsella huomenna perhepäivähoitajalle meno ja kävimme siellä tutustumassa tänään. Perhepäivähoitajan koti oli aika sotkuinen ja mua alkoi nyt pelottamaan, että entäs jos poika löytää jotain pientä lattialta ja tapansa mukaan laittaa suuhun.. Pelkään hirveästi, että lapsi tukehtuu! Tsempatkaa mua nyt, etten ihan yöuniani menetä!!

Meidän 1v3kk on koko elämänsä ajan (no siis ei nyt ihan alussa... ) pistänyt suuhunsa ihan kaiken pienen tavaran mitä on löytäyt eikä ole vielä tukehtunut :)

Ei ne lapset ihan helposti tukehdu. Tuolla tytöllä on melkein koko ajan joku juttu suussa ja sitten se sylkee sen pois jossain vaiheessa.

En yleensä kaivele tavaroita sen suusta vaan pyydän nätisti että syljehän pois. Lopulta aina sylkee. Pelkään että kaivellessani lapsi pelästyy ja nielee tai vetää henkeen tavaran.

No joskus tietty on pakko kaivaa.

Pelkäätkö muuta kuin tukehtumista? Lapsille loppujen lopuksi tapahtuu aika vähän mitään vakavaa, ja ne vakavammatkin jutut, luunmurtumat ja muut, paranee nopeasti :)